Chenachochan

Chenachochan byla hornická vesnice na Kashyyyku. Stála na povrchu a její obyvatelstvo se živilo téměř výhradně těžbou rudy z jednoho tamního dolu. Nejbližšími městy byl Tunnatutikan na východě a Ittummi na severu. Na jihu ležel obávaný les Rraholec.

Historie

Už během posledních let Republiky začala ruda docházet, význam vesnice upadal a horníci nacházeli smysl života ve fanatické podpoře podprůměrného fotbalového klubu Fárač. Dokonce i Ďura, jediná tamní hospoda, byla zavřená už nějaký čas před válkou klonů.
Krátce po vyhlášení rozkazu 66 se tam stavil Champbacca, aby obyvatele varoval před zradou klonů, ale ti místo toho radši sledovali zápas a během chvíle ho nařkli, že fandí Hromosvodům ze Zhamberrka. Se štěstím uprchl, ale Pellebacca tak dlouho prudil republikovou linku s žádostmi o okamžité prošetření takového skandálního porušení bezpečnosti, až bylo rozhodnuto, že je bezpečnější a efektivnější celou vesnici srovnat se zemí. Rozkaz vykonal Venator Yures jediným přesným výstřelem.
Za okupace byla z kráteru pomocí otroků dobývána ruda pro imperiální válečnou mašinérii, ale nejednalo se o střežený tábor a Kody-Kann Tonewy, Rou D'Rixx a Furriosa tam po získání kódů z interdiktoru Götterdämmerung zvládli přistát relativně nepozorovaně a povedlo se jim dokonce dočasně deaktivovat inhibiční čipy zbývajících horníků. Darovali jim vysílač, který čipy rušil, a doporučili jim prchnout do lesa.

Rodáci: