Cheek Breeki

Cheek Breeki byla Pantoranka z Tortugy. Už v mládí jí byla diagnostikována kakorafifilie, chorobná záliba v prohrávání, ale celkem se s tím naučila žít.

Historie

Narodila se roku 33 BBY na ostrově pirátů, a to jako dcera Jimmiho a jediné pantoranské kurtizány v soustavě. Ačkoliv chtěla jít její matka okamžitě na potrat, Jimmi se o tom dozvěděl a nabídl se, že si ji buď vezme, nebo dítě aspoň odkoupí a vychová. Kurtizána neváhala ani vteřinu, zvolila druhou možnost a Cheek tak nakonec světlo světa přeci jen poznala.
Vyrůstala ve velmi nebezpečném prostředí, ale otec se o ni staral svědomitě a učil ji sebeobraně i dobrým pirátským mravům, a tak se plnoletosti přeci jen dožila. Jediným problémem bylo to, že otcovy úspory začaly docházet rychleji, než čekal, a vracet se k pirátství mu příliš nevonělo. Od patnácti tedy pracovala ve Sprosté opici jako servírka a v roce 15 BBY vyrazila do vnější galaxie s tím, že tam třeba spíš najde štěstí. Navštívila několik kasín a štěstí skutečně měla, ale její vrozené postižení jí nedovolovalo s penězi odejít, vždycky je obratem vesměs schválně prohrála.
V roce 13 BBY potkala na Mon Gazza Vojtu,1 do kterého se okamžitě zamilovala a se kterým ji prohrávání bavilo ještě víc než s kýmkoliv jiným. Společně navštívili několik dalších světů, kde on něco vydělal a ona něco prohrála, a o necelý rok později se s ním vrátila na Tortugu, kde ho chtěla představit svému otci. Ten byl ale naneštěstí zrovna mimo planetu, Vooj-tae si chtěl ukrátit čas pobytem v jedné z místních heren a tam ho zastřelil jeden z pirátů, který ho podezříval z podvádění. Cheek z toho byla natolik zdrcená, že se chtěla zabít, ale o týden později ji zastihla jeho automaticky odeslaná nouzová zpráva, aby nedělala blbosti a vzala to jako prohru, což ji zachránilo.2
V následujících letech se vrátila k práci v taverně a plánovala koupit menší plantáž na cukrovou třtinu, což se jí ale vzhledem k rostoucím cenám nedařilo. O moc úspěšnější nebyl ani její otec pirát, jemuž se pro pokročilejší věk a rostoucí svědomí v řemesle moc nedařilo. Ti dva si ale byli i nadále blízcí a ona se mu snažila poskytnout vytoužená vnoučata, nicméně Pantoranů byl v sektoru Periphery ostudný nedostatek.