Charmanna

[„Jsou děti, které baví trhat ještěrkám ocásky. Charmanna je mnohem radši máčela v benzínu a zapalovala.“]
- Sulacco o své sestře

Charmanna byla Wookiee z kolonie Rakhuuun, starší sestra Sulacca a příslušnice rodu Tlacochitli. Ač pocházela z urozeného rodu, rozhodně se podle toho nechovala a v dospělosti měla nazrzlou srst na mnoha místech popálenou v důsledku toho, s jakou oblibou používala plamenomet a vyráběla nejrůznější hořlaviny. Bytostně nenáviděla Trandoshany a nekamarádila se ani s bývalými separatisty, moc toho nenamluvila a zbožňovala vonné svíčky.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se v roce 61 BBY v hlavním městě kolonie Rakhuuun a ačkoliv ji rodiče odmalička zahrnovali vším dostupným bohatstvím, které měli jakožto zbohatlíci k dispozici, Charmanna se mnohem radši toulala po zapadlých uličkách a opuštěných továrních halách. Když jí bylo jedenáct, dostala mnohem nadějnějšího bratříčka a nejspíš i proto jí rodiče dovolili, aby se dala k domobraně a prošla si ženijním kurzem na rakhuuunské vojenské akademii. Sulacco se nakonec sice taky neukázal jako nejlepší dědic, ale to už byla Charmanna dávno na vlastních nohou a jako sapérka menšího týmu žoldáků vyrážela ke hvězdám. Ještě v sektoru Mytaranor je však napadla skupina trandoshanských otrokářů a ona byla jediná, komu se povedlo přežít a vyváznout. Slíbila ještěrkám strašlivou pomstu, za peníze z lootu se trochu přizbrojila a od té doby se snažila jim škodit, kde to jen šlo.
V roce 39 BBY se účastnila koloniální války o Alaris Prime, kde bojovala po boku seržanta Zymma a dalších. Ačkoliv jí pak nabízel dodatečné studium na akademii v hlavním městě, odmítla a pokračovala v kariéře žoldáka se specializací na smažení ještěrů.
Na Kashyyyk zavítala až se začátkem války klonů, protože tušila, že Trandoshané si takovou příležitost k využití chaosu nenechají ujít. Cestovala mezi menšími vesnicemi, kde očekávala častější nájezdy, a za stravu a střechu nad hlavou je pomáhala bránit. Když se schylovalo k bitvě o Kachirho, byla zrovna v Karrambaculleku a chtěla se jí zúčastnit, ale než vyhecovala aspoň pár vesničanů, ať jdou s ní, bylo po všem a ona mohla být ráda, že je daleko od zrádných klonů.

Občanská válka

Když do vesnice dorazily Kerrchak a Korrak, neteře tamního náčelníka Churra, se zabaveným AT-PT, zvažovala, že by šla s nimi, ale nakonec zůstala a bránila vesnici s tím, že další přesuny po planetě riskovat nebude. Když si zapalováním ještěrek získala důvěru, nechal ji náčelník prostudovat obsah jedné z raket, kterou zabavil svému zeťákovi, a to přišlo vhod hned ze dvou důvodů: jednak se Charmanna zabavila na ty dlouhé večery, kdy na vesnici zrovna nikdo neútočil, druhak po dlouhém bádání odhalila přibližné složení pyrogelu a naučila se ho vyrábět. Neměla bohužel dost surovin a trvalo to dlouho, takže i nadále musela spoléhat na jiné palivo do plamenometu, ale jednou se to hodit mohlo.
Při velké razii v roce 1 BBY spálila několik Trandoshanů na popel, ale pak jí došlo palivo a po krátké rvačce byla omráčena a naložena k transportu. Pak byla odvezena do Tábora 52, očipována a totálně nasazena. Zametala ve spalovně mrtvol, neremcala a tři týdny po bitvě o Yavin ji zachránil Kashyyycký odboj v čele s Šošonským králem. Při útěku hodila tři překvapené Trandoshany do pece a úspěšně se dostala na základnu odboje v mlhovině Tyyyn. Aniž by tušila, že jsou tam i její bratr a jeho snoubenka, se rozhodla přidat k odboji kapitána Simbaccy a přesunula se s dobrovolníky na Jolly Jedie.
Tam plánovala rozjet vaření pyrogelu ve větším, nicméně IM-62 trochu zvrtal extrakci jejího inhibičního čipu a ona si pár měsíců poležela v umělém spánku, než byly její nervové synapse mimo ohrožení. Při příletu však uvedla své jméno a během sčítání lidu v následujících dnech se o ní dozvěděl Sulacco, který ji sice dlouho neviděl, ale sem tam ji přišel zkontrolovat. Se svatbou na ni ale nečekali.
Začátkem roku 1 ABY byla probuzena, podstoupila krátkou rekonvalescenci, pogratulovala bráškovi k ženě a dítěti a následně se začala poohlížet po něčem, co by se dalo přestavět na plamenomet, protože Trandoshané se přece neupálí sami. I proto pro ni byl docela šok, když zjistila, že jich je na palubě docela dost, a navzdory ujišťování všech ostatních, že jsou v pohodě, na ně pohlížela značně skrz prsty a v jídelně si vždycky sedala minimálně o dva stoly dál. Při jednom takovém sedání na ni zbyl stůl, u nějž seděl Kallamapia, který toho moc nenamluvil a ke kterému si díky tomu sedla i příště a přespříště. Prohodili pár slov, zjistili, že je oba zajímají hořlaviny a výbušniny, a ruka byla v rukávě, i když to byl trochu běh na dlouhou trať.

d20

Soldier 5
Intimidate +15, Demolitions +10, Knowledge (chemistry, Trandoshans) +10, Repair +8, Climb +6, Craft (pyrogel) +6, Treat Injury +4
Headstrong, Dodge, Known Enemy (Trandoshans), Point Blank Shot, Weapon Focus (CZ-24 Flamemaster)