Champbaccova slepecká hůl

„Bzzzz…“
- Champbaccova slepecká hůl

Champbaccova slepecká hůl byla zbraň popeláře Habbakucka. Vznikla z obyčejné teleskopické slepecké hole, do níž mistr kovář zabudoval generátor silového pole z energokopí. Zbraň tak sice po aktivaci trochu otravně bzučela, ale byla schopná odolávat čepeli světelného meče a Wookiee s ní dokázal napáchat trochu větší škody než se svou holí původní, a to aniž by musel vytahovat světelný meč.

Historie

Zakázku na výrobu hole zadal Champbacca Krobarrovi 9. 5. 0 ABY, vesměs v naději, že tím starého kováře trochu zabaví. Mistr kovář se však vytáhl, za chvíli měl hotovo a po dvou měsících důkladných testů hůl s hrdostí předal novému majiteli, aniž by za to něco chtěl. Champbacca ji však v následujících měsících moc nevyužil, protože bylo jako na potvoru zrovna potřeba, aby upoutal pozornost Inkvizice. Vzal si ji ale na výlet na Okamar a měl ji pořád v záloze. V dubnu roku 1 ABY se pokusil za ni Krobarrovi revanšovat tím, že mu pomocí blecherovky léčil šedý zákal.
S sebou ji měl i během následného pátrání po stařeně a při její záchraně, ale nepoužil ji ani tam s celým Palpatinovým palcem mu ji ukradli měňavci ze sekce 9. Hůl byla při prohlídce lodi na Bastionu přirozeně nalezena, protože ležela volně v dílně, katalogizována a následně jako předmět nuzné hodnoty zničena v drtiči odpadků.