Chachar

„Další zákazník si stěžoval na chlupy v jídle, máš padáka!“
- Chacharův bývalý zaměstnavatel

Chachar byl Wookiee z Coruscantu, kuchař a podnikatel, otec Kaprichozzy.

Historie

Narodil se v roce 333 BBY v Petržaľce, a to jako potomek dlouhé řady šlusáků původem z Kwookrrru. Na rozdíl od nich měl ale štěstí, protože zrovna v době, kdy se v patnácti rozhodoval, co dál dělat, otevíral Pizza the Hutt nedaleko jeho bydliště novou pobočku a on vyhrál výběrové řízení na myče nádobí. Odtamtud pozoroval, jak se peče pizza, a po patnácti letech mytí nádobí dostal příležitost ukázat, co se naučil, když byl zbytek zaměstnanců kvůli drobné epidemii úplavice práce neschopný. Chacharovi se podařilo zaujmout šéfa pobočky, protože jeho pizza byla přinejmenším stejně dobrá jako ta od profesionálů, a od té doby už nemusel jen mýt nádobí.
Zákazníci si však začali stěžovat na to, že mají v jídle chlupy, a Chachar byl nakonec propuštěn. Tou dobou už měl ale našetřeno dost na cestu někam, kde jsou chlupy v jídle normální, a neváhal ani vteřinu. Odcestoval na Kashyyyk, chvíli se toulal mezi městy a vesnicemi a nakonec v roce 233 BBY zakotvil v Karrambaculleku, kde mu náčelník Hurrdurr nabídl levnou parcelu na stavbu vlastní pizzerie. Chachar na ní a později v ní makal od rána do večera, noci trávil vysedáváním v Růžku a taháním rozumů z Krobarra a s exotickým jídlem se mu i v poměrně konzervativní vesnici docela dařilo. Bezproblémově se aklimatizoval, naučil se místní dialekt a vzal si za ženu Carbonarru, aniž by tušil, že je to starší sestra mafiánského bosse z hlavního města. Společně pekli jako o život a bylo jim spolu dobře, ale dítě měli pro velké pracovní vytížení až v roce 69 BBY a jen jedno.
Chachar dceru od chvíle, kdy rozeznala mouku od kečupu, učil ve svém řemesle, a ač jí to nešlo, nakonec se přeci jen osvědčila a pomohla mu zvednout tržby. Pohrála si s marketingovou stránkou celé věci a jejich pizzerie pak dělala i rozvážky, přičemž jednou jel až do Brrrna.
V posledním dni války klonů poskytl Churr rozvážkovou dodávku přespolním hrdinům, kteří se potřebovali rychle dostat k pyrogelovým hlavicím na mýtině u Kachirha, a už ji nikdy neviděl. Byl to ale jen takový malý náznak, jak moc do kopru půjde jeho podnikání v dalších letech, a Chachar už tenkrát v kostech cítil, že se blíží průser. To se potvrdilo v roce 1 BBY, kdy byl společně s drtivou většinou vesničanů zajat otrokáři, odvezen do Tábora 52 a tam upracován k smrti.