Cesty za pokladem

Cesty za pokladem byl spis vedený velmistrem Champbaccou, v němž byly zaznamenány všechny cesty Jessicy Karnis a Simbaccy mezi lety 22 a 15 BBY. Knižně navzdory velkému potenciálu nikdy nevyšel a během evakuace enklávy byl dost možná smazán společně s dalšími citlivými daty.

Byly v něm zaznamenány mimo jiné následující události:

  • Jejich úplně první mise1, a to na Arkanii, kde hledali prastarou knihovnu Veeshas Tuvan ze záznamů objevených Ninou Michaelis. Našli ji, Simbacca do ni propadl stropem2, uvnitř je napadla zombie3, ale nakonec všechno dobře dopadlo a nejen že odletěli se spoustou holocronů, taky tam postavili pětadvacetimetrového sněhuláka4.
  • Jejich první návštěva Tatooine, kde je o pomoc požádala jawská šamanka Utitaia a oni museli najít a porazit kraytského draka5, což se jim povedlo6. Kromě bezoáru z jeho žaludku, jímž si vylepšil světelný meč, si odtamtud ještě přivezl moc pěknou, jen trochu předraženou žížalu od Kinkiho.
  • Jejich druhá návštěva Tatooine, kde přečkali písečnou bouři s jiným šamanem, ochutnali ambrozii a později byli přijati do kmene, když mu pomohli v boji s Tuskeny7.
  • Jejich návštěva jedijského pohřebiště, kde Simbacca z hladu znesvětil čísi ostatky8.
  • Návštěva Tarisu, kam letěli kvůli nějakému dítěti, kde strávili několik dní v kanalizaci9 a kde Simbacca utopil své první boty.
  • Vybrakování sithské pyramidy na Magna Cortax v roce 20 BBY.
  • Návštěva Belsavisu, kde se jim po nalezení klíče podařilo otevřít podzemní bunkr10 a navzdory protestům tamních strážných duchů ho vybrakovat11. V jednom z holocronů v této várce našel Simbacca ztracený fígl použitelný v shienu.
  • Důkladně plánovaná12 infiltrace paláce13.
  • V roce 17 BBY návštěva hrobky, z níž na ně vystartovala raketa země-vzduch14.