Buzzbacca

[„Do nekonečna a ještě dál!“]
- Buzzbaccovo životní motto

Buzzbacca řečený Rakeťák byl Wookiee z Kashyyyku, mladší bratr Gagarrina, strýc Michurrina a Bazuccy a údajně prapotomek Geroje. V mládí byl starším bratrem výrazně ovlivněn, ale zajímal se spíše o rakety protitankové než vesmírné a asi právě proto chodil v dospělosti často vyzbrojen raketometem, jenž mu vynesl jeho přezdívku.

Historie

Narodil se roku 338 BBY v Zhamberrce a většinu života za Republiky se živil jako policista, ale byl to i nadaný zpěvák v místní kapele. Staršího bratra vídal málokdy a pro velký věkový rozdíl ho vnímal spíš jako životní vzor, který ho nutil se zlepšovat a pomáhat, komu to jen šlo. I z toho důvodu se Buzzbacca v dospělosti rozhodl, že si dodělá vyšší vzdělání, a začal dálkově studovat práva. Během studií se stal odborníkem na piva, která s oblibou testoval, a veganem, takže svůj raketomet záhy potřeboval i na odhánění posměváčků.
Během války klonů byl jakožto jediný obyvatel Zhamberrka s alespoň nějakým právnickým vzděláním a s raketometem jednohlasně zvolen náčelníkem Zhamberrka, a protože se městečko v podstatě řídilo samo, po večerech zpíval, testoval piva a stal se knězem jednoho přírodního náboženství.
Po rozkazu 66 se přidal ke kashyyyckému odboji a kolem roku 10 BBY už přebýval na Pevnosti Boyarr. Na Kashyyyk se ale sem tam přeci jenom vydal, na nějaký ten přepad imperiálních okupantů, a pro svou společenskou povahu neměl nikdy problém sehnat dostatek kompliců.1
Tři týdny po zničení Hvězdy smrti se účastnil útoku na Tábor 52 a svými slovy a raketami výrazně přispěl k úspěchu šošónské jízdy. V následujících měsících pokračoval v práci pro odboj a poskytoval mu především psychickou podporu.

d20

Noble 3 / Scout 5 / Priest 4
Entertain (song) +15, Bluff +10, Diplomacy +10, Intimidate +10, Knowledge (law, religion) +10, Profession (cop) +10, Sense Motive +10, Tumble +10, Swim +8
Influence, Great Fortitude, High Culture, Point Blank Shot, Quick Draw, Persuasive, Lightning Reflexes, Fame
Inspire Outrage, Demoralize Opponent, Inspire Sympathy, Skill Mastery (Entertain)