Buzzbacca

[„Do nekonečna a ještě dál!“]
- Buzzbaccovo životní motto

Buzzbacca řečený Rakeťák byl Wookiee z Kashyyyku, mladší bratr Gagarrina, strýc Michurrina a Bazuccy a údajně prapotomek Geroje. V mládí byl starším bratrem výrazně ovlivněn, ale zajímal se spíše o rakety protitankové než vesmírné a asi právě proto chodil v dospělosti často vyzbrojen raketometem, jenž mu vynesl jeho přezdívku. Uměl to s počítači, vyznal se v pivech a nežral maso.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 338 BBY v Zhamberrce. Staršího bratra Gagarrina vídal málokdy a pro velký věkový rozdíl ho vnímal spíš jako životní vzor, který ho nutil se zlepšovat a pomáhat, komu to jen šlo.
Buzzbacca se už jako mladý zhlédl v tyrácích a svou kariéru viděl úplně jasně v rozvážení tyrů po planetě. Rodiče mu však bránili a donutili ho nastoupit na průmyslovku, aby se naučil pracovat s moderními technologiemi. Právě ty pak Buzzbaccovi vnukly nápad splnit si svůj sen aspoň virtuálně, sedl k počítači, využil svých dovedností a pokusil se naprogramovat simulátor jízdy náklaďákem. Věnoval projektu celé tři roky, leč do funkční verze ho nikdy nedotáhl, a tak si řekl, že na to musí jít jinak. V posledním ročníku se pokusil prolomit do serverů gildy Claatuvac, protože slyšel, že na něčem takovém už taky pracují, leč nepovedlo se mu ani to a málem šel do vězení. Zachránil ho fakt, že městská policie žalostně potřebovala každého chlupáče, co uměl aspoň zapnout počítač, a Buzzbacca byl ochotný si u nich trest odpracovat. Při těchto veřejně prospěšných pracích však přišel nejen na to, že je v porovnání s ostatními strážníky elektrotechnický bůh, ale taky že ho to docela baví, a po odpracování dluhu společnosti si podal přihlášku na policejní akademii.
Jeho studium probíhalo poklidně, jen se během něj stal veganem a poznal zaslouženou reputaci Starrrobrrrna.1 Podstatně úspěšnější byl jako zpěvák v místní kapele, ale ani to mu nevydrželo věčně. Hlavní však bylo, že se stal plnohodnotným strážníkem a o pár měsíců později velitelem policejního útvaru pro vyšetřování kybernetické kriminality. Přes den tedy monitoroval sociální sítě a v případech nutnosti zasahoval, po večerech ochutnával rozličná kashyyycká i galaktická piva. Protože se trochu nudil, zkusil nafasovat místo služební kuše služební raketomet a zjistil, že to nijak neodporuje vyhláškám, tak si ho pak nechal a naučil se s ním zacházet. Rovněž začal dálkově studovat práva, aby měl posílání zločinců za mříže jednodušší, a v roce 31 BBY sehnal chlápka, co sehnal chlápka, co sehnal Gerralta, aby městu pomohl s drzým wyyyschokkem.
Během války klonů byl jakožto jediný obyvatel Zhamberrka s alespoň nějakým právnickým vzděláním a s raketometem jednohlasně zvolen náčelníkem, a protože se městečko v podstatě řídilo samo, po večerech zpíval, testoval piva a stal se knězem jednoho přírodního náboženství.

Občanská válka

Po rozkazu 66 se přidal ke kashyyyckému odboji a v roce 10 BBY už přebýval na Pevnosti Boyarr a osobně se znal s Šošónským králem, ačkoliv nechápal, kdo to ti Šošóni vlastně jsou. Na Kashyyyk se pak sem tam přeci jenom vydal, na nějaký ten přepad imperiálních okupantů, a pro svou společenskou povahu neměl nikdy problém sehnat dostatek kompliců.2 Tři týdny po zničení Hvězdy smrti se účastnil útoku na Tábor 52 a svými slovy a raketami výrazně přispěl k úspěchu šošónské jízdy. V následujících měsících pokračoval v práci pro odboj, poskytoval mu především psychickou podporu a byl jedním z těch, co jim pomoc Trandoshe přišla jako dobrý nápad.
Začátkem září roku 1 ABY si při obědě seznámil s Chlouppkem a Champbaccou, zjistil, že to oni zásobují odboj Kancomutem, a docela si padli do noty. Když se pak navíc vrátili z Trandoshe s diskem ze serverovny HydraCorps, dal se do jeho louskání, protože na to měl z celého odboje nejlepší kvalifikaci.

d20

Noble 3 / Scout 5 / Priest 4
Computer Use +16, Entertain (song) +15, Knowledge (law, religion) +11, Bluff +10, Diplomacy +10, Intimidate +10, Profession (cop) +10, Sense Motive +10, Tumble +10, Swim +7
Influence, Great Fortitude, High Culture, Weapon Focus (Wookiee Guided Rocket Launcher), Quick Draw, Persuasive, Lightning Reflexes, Fame
Inspire Outrage, Demoralize Opponent, Inspire Sympathy, Skill Mastery (Entertain)