Bulgurr

Bulgurr byl Wookiee z Coruscantu, senátní gardista a kapitán stráží senátora Yaruy.

Historie

Narodil se v roce 206 BBY a odmalička kráčel ve stopách svého otce Zaatara, kterému svými úspěchy ve škole a později na gardistické akademii dělal radost. V roce 106 BBY se mu narodil bratr Fatayyr, s nímž ale nikdy nenašel společnou řeč a příliš ho tedy nevídal. Kolem roku 100 BBY převzal post kapitána chlupatých stráží v senátu po otci, který z funkce odešel souběžně s výměnou senátorů za sektor Mytaranor, a ač mnozí mrmlali, že je to protekce, na novém místě se brzy osvědčil. V roce 46 BBY si vzal Kerberru, dceru urozených diplomatů z Kashyyyku, a měl s ní dvojčata Merumeccu a Quaylemeccu. Byl to velký republikový loajalista a posilování pravomocí nejvyššího kancléře mu v letech před válkou klonů dělalo velké starosti.
Svou funkci zastával svědomitě až do konce války klonů, kdy krátce po otcově smrti a vlastní účasti v bitvě o Coruscant preventivně odeslal svoji poslušnější dceru do bezpečí na Kashyyyk a přišel tam o ni. Sám přežil masakr gardistů po vyhlášení Impéria, jehož byl svědkem Wyrrgy, neboť byl tou dobou mimo službu. Štěstí mu ale vydrželo jen pár hodin, následně byl ve vykonstruovaném procesu obviněn z vraždy trandoshanského diplomata a odsouzen k doživotním nuceným pracím v coruscantských slévárnách.
V roce 10 BBY se ho Merumeccu pokoušela zachránit a odvézt na Alaris Prime, ale byla při pokusu odhalena a Bulgurr padl, když ji z posledních sil bránil.