Bulgurr

Bulgurr byl Wookiee z Coruscantu, senátní gardista a kapitán stráží senátora Yaruy. Kapitánský post zdědil po otci Zaatarovi, který z funkce odešel souběžně s výměnou senátorů za sektor Mytaranor zhruba sto let před začátkem klonových válek. Později si vzal Kerberru, dceru diplomatů z Kashyyyku, a měl s ní dvojčata Merumeccu a Quaylemeccu. S mladším bratrem Fatayyrem se příliš nevídal. Byl to velký republikový loajalista a těžce snášel posilování pravomocí nejvyššího kancléře.
Svou funkci zastával svědomitě až do konce války klonů, kdy krátce po bitvě o Coruscant preventivně odeslal svoji poslušnější dceru do bezpečí na Kashyyyk a přišel tam o ni. Sám přežil onen masakr gardistů po vyhlášení Impéria, jehož byl svědkem Wyrrgy, neboť byl tou dobou mimo službu. Štěstí mu ale vydrželo jen pár hodin, následně byl ve vykonstruovaném procesu obviněn z vraždy trandoshanského diplomata a odsouzen k doživotním nuceným pracem v coruscantských slévárnách.
V roce 10 BBY se ho Merumeccu pokoušela zachránit a odvézt na Alaris Prime, ale byla při pokusu odhalena a Bulgurr padl, když ji z posledních sil bránil.