Brancca

[„Mám!“]
- Brancca na tréninku

Brancca byla šeredná Wookiee z Kashyyyku, starší sestra Pennalty, aspirantka na brankářku FC Hromosvodi a později členka posádky Jolly Jedie, kde hrála za FC Hromfárač.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se roku 23 BBY a její otec, fotbalový fanoušek, byl sice zklamán, že nemá syna, z nějž by mohl vychovat kopálistu, ale odradit se nenechal. Už od útlého dětství cvičil s dcerkou na dvorku, učil ji nejrůznější fígle a později do cvičení zapojoval i její mladší sestru. Brancca se ani moc nebránila a pro samé nadšení z nových míčů k narozeninám si vůbec nevšimla, že venku došlo k nějakému převratu a Kashyyyk začíná být zotročován.

Občanská válka

Systematické zotročování se Zhamberrku vyhlo a Brancca tedy mohla snít o tom, jak se jednou stane brankářkou Hromosvodů. Těch sice po posledním zápase s FC Fárač značně ubylo a domů se jich vrátila jen část, ale Saltrin byl mezi nimi a v plné síle a rozhodně jí své místo přenechat nehodlal. A tak si poslušně na dvorku kopala se šiškami a čekala.
V roce 7 BBY jí svitla naděje, když se Saltrin začal pohřešovat, ale její radost netrvala dlouho. Po jediném tréninku s profíky se totiž musela jít vyřvat do lesa a byla rovněž lapena bandou Trandoshanů. Byla odeslána do Tábora 52, kde dostala inhibiční čip a byla nucena okopávat kashyyycký chmel. O dva roky později tam mohla narazit i na sestru, ale její myšlenky plně zaměstnávalo kopání.
Tři týdny po zničení Hvězdy smrti byla zachráněna kashyyyckým odbojem, když Šošonský král se svou jízdou tábor napadl a spoustu otroků osvobodil. Na základně v mlhovině Tyyyn potkala sestru a společně se rozhodly přidat k buňce kapitána Simbaccy, protože slyšely, že má na lodi trávník.
V následujících měsících opět pilně cvičila, dotáhla to na plnohodnotnou brankářku a i jinak byla úplně k ničemu.

Potenciália

Možná jednou Hromfárači něco vyhraje, možná ne.

d20

Scoundrel 1 / Soldier 3
Intimidate +10, Balance +8, Knowledge (football) +8, Climb +6, Escape Artist +6, Jump +6, Sleight of Hand +6, Tumble +6
Lightning Reflexes, Steady, Armor Proficiency (medium),
Looking for Trouble, Close Call