Boudicca

Boudicca byla Wookiee z Kashyyyku, holička a později členka posádky Jolly Jedie. Byla umělecky založená a všímala si detailů, ale taky trochu líná a často využívala svůj vzhled k zajištění lepší vyjednávací pozice. Ačkoliv byla poměrně inteligentní, nikdy nic nevystudovala a byla se svým zaměstnáním kadeřnice naprosto spokojená.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se roku 103 BBY v Ittummi a poměrně rychle se rozhodla, že se bude v budoucnu živit stříháním chlupů a úpravou účesů ostatních obyvatel města. Rodiče jí nebránili, ona se rychle vyučila a záhy stříhala nejen berserkery, ale i obyčejné chlupáče. Práce měla dost, budoucnost zajištěnou a výš nemířila.
V roce 81 BBY se zakoukala do dvou bratrů a chtěla zkusit tajně chodit s oběma naráz, aby zjistila, který je lepší. Když ji ten, co s ním ještě nespala, požádal o ruku, vyhodnotila ho jako toho pravého, a když o pár týdnů později zjistila, že je těhotná, nezbývalo jí než doufat v zázrak. Ten se ovšem nekonal, na svatbě se našel svědek, co to na ni prásknul, a ona v nastalé rvačce nejen přišla k úrazu, ale taky potratila.1 Během zotavování došla k závěru, že umět aspoň první pomoc by se jí někdy v budoucnu třeba mohlo hodit, podala si přihlášku na zdravotnickou školu, a dokonce se na ni dostala. Její studium však bylo poznamenáno velkým množstvím absencí a nedostatečných, takže byla nakonec vyhozena, ač prokázala slušné schopnosti improvizace a nebyla marná ani na chemii.
Po návratu do kadeřnického salónu aplikovala Boudicca naučené znalosti při výrobě nových šamponů, zavedla poměrně oblíbené masáže hlavy a sem tam slušivým stehem ošetřila někoho, kdo se jí pod nůžkami moc ošíval. Ačkoliv na společenský život po předchozím fiasku rezignovala, nerezignoval společenský život na ni a v roce 64 BBY se seznámila s berserkerem Hektorem. Byl dost jiný než všichni ostatní, ti dva si padli do oka a ačkoliv mu Boudicca na rovinu prozradila svou minulost, neměl s tím nejmenší problém a ještě v témže roce se vzali. Tuto svatbu již žádná nepředloženost nepřekazila, Boudicca si dávala zatraceně dobrý pozor, aby si to nepokazila, a o manžela se starala naprosto příkladně.
V roce 62 BBY se jim narodil syn Gerralt a manželství dostalo pořádně zabrat, protože synáček byl poněkud zvláštní, nekomunikoval s ostatními a pravděpodobně vinou užírání syrových hub byl občas nezvladatelně agresivní. Boudicca se snažila, jak jen mohla, ale nic s ním nesvedla a po pár hádkách s Hektorem se shodli na tom, že ho pošlou do kláštera. O další dítě se pak již nepokoušeli a ani spolu moc nemluvili.
Když byl Hektor v roce 39 BBY zabit v koloniální válce o Alaris Prime, Boudiccu to navzdory značnému odcizení mrzelo a v návalu výčitek se pokusila kontaktovat klášter, kam poslala syna, ovšem bylo jí řečeno, že se po něm slehla zem. Upnula se tedy k práci, naučila se žonglovat a na nějaké další vdavky neměla ani pomyšlení. Chlupáče pak stříhala a ondulovala až do pádu Republiky a byla svým způsobem spokojená.

Občanská válka

Když začal být Kashyyyk systematicky zotročován, zůstala v Ittummi, neboť v lesích pro ni bylo příliš nebezpečno. Tento tah se jí vyplatil, ale v roce 1 BBY byla při jednom větším nájezdu otrokářů přeci jen omráčena, naložena do transportéru a odvezena do Tábora 52. Tam dostala inhibiční čip, několik měsíců okopávala kashyyycký chmel a chřadla a nebýt zásahu odboje, který ji a další otroky zachránil, brzy by zahynula vyčerpáním. Spolu s dalšími zachráněnými se pak na základně v mlhovině Tyyyn rozhodla, že se přidá ke kapitánu Simbaccovi, a odebrala se na jeho loď, netušíc, že stejné rozhodnutí učinil i její stále živý syn.
Na Jolly Jediovi se zakrátko dostala do péče IM-62, a přestože se mu již několik operací tak úplně nepovedlo, plně mu důvěřovala, že u ní to zvládne. Nestalo se tak, kvůli komplikacím byla i ona uložena do umělého spánku a po probuzení o celý rok později ji ještě čekala náročná rehabilitace, protože trpěla pokračujícími výpadky paměti. Na své povolání si ale vzpomněla rychle, a protože velká část posádky už profesionálně ostříhat opravdu potřebovala, dala se do toho a postupně se seznámila prakticky se všemi.

d20

Fringer 4 / Field Medic 1
Craft (hairstyles) +10, Spot +10, Treat Injury +10, Disguise +9, Diplomacy +8, Knowledge (chemistry) +8, Listen +8, Profession (hairdresser) +8, Search +8, Climb +6, Entertain (juggling) +6
Artistic, Alertness, Surgery