Borroro

Borroro byla tmavě hnědá wookijská pilotka lehkého frachťáku Vylízaná vopice, gamblerka, koketa a fanynka Wyrrgyho, kterého ale bohužel nikdy nepotkala. Její specializací bylo dostávání materiálu a lidí skrz blokády, pití tequily a manévrování s lodí a mezi dvojsmysly. Nenáviděla Impérium a jeden čas byla horkou kandidátkou na přijetí mezi Magory, ale nakonec zůstala věrná své lodi a bohémskému životu a věnovala se svému synovi Rumbaccovi.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se v Llullaillaco na Kashyyyku někdy před rokem 50 BBY, ale záhy zamířila s rodiči, prodejci lízátek z wroshyrové mízy, a druhou vlnou kolonistů do města Chendrrl na Alaris Prime. Samotnou ji ale prodávání dováženého zboží nijak netankovalo a během těžké puberty ji otec několikrát málem ubil, než se aspoň trochu zklidnila. Po pár zaměstnáních v hospodách se začala zajímat o vnější vesmír a lodě, které by ji tam mohly vzít, a snažila se vetřít do přízně vesmírných pilotů. To ale příliš nevycházelo, a tak přitvrdila, štěstí jí přálo a ona v partii sabaccu vyhrála obstarožní loď od neopatrného lovce lidí Lazsla, který tou dobou ve městě pobýval.
S oprýskanou lodí začala převážet náklad i pasažéry, získávala konexe a výdělečnější, ale ne zrovna legální zakázky, a bylo jí dobře. Jedním z jejích stálejších zaměstnavatelů byl Rokto Jengas, od nějž se poprvé dozvěděla o Wyrrgym, kterého od té doby děsně toužila poznat. Na Alaris i Kashyyyk se navzdory značnému pracovnímu vytížení vracela, protože venku bylo ostudně málo chlapů, co by do ní šlo, a ona sem tam nějakého prostě na chvíli potřebovala. Válka klonů se jí téměř nedotkla, zůstala neutrální a převážela zboží mezi libovolnými světy.
Roku 20 BBY potkala na Naboo Champbaccu1.
Než Republika padla, nasbírala spoustu cenných zkušeností a pár pohlavních chorob včetně kalnorských kvasinek, ovšem životní styl kvůli tomu měnit odmítala. Většinu vydělaných peněz vrážela do hazardu.

Občanská válka

Se změnou režimu sice přišla o rodiče, kteří byli exemplárně popraveni trandoshanskými otrokáři při raziích na Alaris Prime, ale jejímu méně legálnímu obchodu začaly zlaté časy, protože s rozšířením seznamu zákazů stoupla i potřeba některých lidí něco z toho seznamu mít. Borroro ale pašovala nejen kontraband, nýbrž se snažila i škodit Impériu a pomáhat svým krajanům a několik jich dostala z Coruscantu na vzdálenější světy včetně Alaris Prime a Kwookrrru, kde sice museli žít stranou v lesích, ale žili. Doufala, že při tom narazí na Wyrrgyho, ale měla smůlu.
Smůlu měla i při poslední cestě na Alaris Prime, kam v roce 10 BBY přivážela kolegy a matku gardistky Merumeccu. Noční přistání v lese se povedlo, ale při odletu už ji hvězdný destruktor na oběžné dráze zachytil a po krátkém boji i zajal. Vylízaná vopice byla zabavena, Borroro odsouzena k nuceným pracím a od té doby ve fabrice míchala chemikálie do nouzových světlic. Deset let neměla chlapa a začínalo jí z toho hrabat víc než z neustálých ran bičem.
Tři týdny po bitvě o Yavin se dočkala nejdřív přesunu a pak osvobození, když její transportér během mezipřistání v Táboře 52 zachránil kashyyycký odboj. Ještě během cesty na základnu v mlhovině Tyyyn si to rozdala s prvním samcem, co byl po ruce, a když pak posilovala posádku Jolly Jedie, byla sice bez lodi, ale v jiném stavu. Kapitán Simbacca se o tom, že má v posádce zkušenou pašeračku, dozvěděl relativně rychle, ale byla to pašeračka bez lodi, těhotná a nenaučená na létání se stíhačkami, takže z jejího přijetí do jeho elitní letky nakonec nic nebylo. Zůstala ale na palubě a určitě byla nějak přínosná.

Potenciália

Asi si vzala pašeráckou mateřskou dovolenou, ale v případě potřeby jistě kdykoliv ráda někoho někam propašovala. Není jisté, jak se vyvinul jejich vztah s Rafficem.

d20

Scoundrel 6 / Deep Space Pilot 1 / Blockade Runner 3
Pilot +21, Astrogate +15, Repair +12, Gather Information +10, Sleight of Hand +10, Bluff +8, Gamble +8, Knowledge (black market, smuggler lore) +8, Spot +8
Spacer, Starship Operation (space transport), Skill Emphasis (Pilot), Nimble, Starship Dodge (space transport), Maneuver Expertise (Crazy Ivan),
Confidence, Agile