Blbnutí na Bimmisaari

Blbnutí na Bimmisaari: 12.-15. 5. 1 ABY
Kdo se zúčastnil: Banana Brannigan, Emily, Štěkna
Místo určení: Střední pás, sektor Halla, Bimmisaari

Úvod do děje

Děvčata prošla kontrolou u IM-62, jestli si z předchozí mise nepřivezla nějaké nemoci, odpočinula si a měla možnost odletět na Bimmisaari, kde se nacházelo muzeum, v němž byla stálá expozice Randalfových děl. Holonet sice upozorňoval na přítomnost imperiálního guvernéra, který z planety řídil celou oblast, ale vojenská přítomnost tam byla kvůli neexistujícím hrozbám minimální a de facto šlo o trochu větší velvyslanectví. Vysoká míra autonomie a předpoklad laxnosti tamních imperiálů tedy přiměla kapitána, aby holky na misi skutečně poslal. Děvčata teda naskočila na Ilchi, podrbala L3-N1Na a vydávajíce se za turistky se rozletěla k Bimmisaari.

Detaily

12. 5. 1 ABY

13:10 Ilchi vystoupila z hyperprostoru, senzory ani vizuální kontrola z kokpitu nezaznamenaly přítomnost žádné větší vojenské imperiální lodi.
13:16 Štěkna se přiblížila k planetě a navázala kontakt s letovou kontrolou.
13:17 Letová kontrola je vřele přivítala, optala se, za jakým účelem přilétají, a doporučila jim přistání v přístavu hlavního města Glastro, ze kterého se pak mohly dostat po celé planetě vlaky.
13:21 Poděkovaly a Štěkna navedla loď do přiděleného přístavu.
13:44 Ilchi přistála, přivítal je zaměstnanec přístavu, jenž od nich vybral parkovné na čtyři dny a dal jim potvrzení, které fungovalo jako lístek na veškerou veřejnou dopravu.
14:00 Na Bimmisaari bylo hřejivé léto a aby lépe splňovaly to, že jsou turistky, zapadly do nejbližšího obchodu s oblečením a koupily si něco letního na sebe.
14:26 Štěkna si vybrala barevnou košili s květinovým vzorem a slamák na hlavu. Banana si vybrala rovněž barevnou košili s květinovým vzorem, ale k tomu šortky, sandály a černé sluneční brýle. Emily si našla modré batikované tílko, k tomu si vzala šortky, sandály a zrcadlovky a takhle se vydaly zpět k lodi.
14:59 Vybavení, se kterým přilétly, si uložily do lodi a vyrazily do města.
15:00 V ulicích Glastra zpozorovaly pár hlídek imperiálních vojáků. Zůstaly v klidu a pokaždé se jim podařilo kolem nich projít, aniž by si jich všimli. Postupně ochutnaly i místní pouliční občerstvení, ale Štěkna z toho byla akorát tak nasraná a prorokovala, že se z toho večer poserou.
15:53 Děvčata dorazila k národnímu muzeu, které už ale za pár minut zavíralo. Bylo praktičtější to zkusit až následujícího dne.
16:05 Emily na omnitoolu v protéze našla hostel vzdálený tři kilometry od muzea. Rovnou zaplatila pokoj pro tři a vydaly se k němu, pěšky.
16:20 Holky cestou zapluly do místní samoobsluhy, kde nakoupily jídlo, ze kterého chtěla Štěkna uvařit v hostelu večeři, a taky lahev rumu na večer.
18:02 Děvčata se zabydlela v hostelu, kde měla celý pokoj jen pro sebe.
19:27 Štěkna připravila večeři a všechny tři začaly jíst.
19:29 Vůně jídla vylákala z vedlejšího pokoje skupinku čtyř turistů, kteří s nimi hostel sdíleli. Představili se jako Karel, Karen, Nick a Grek. Poprosili holky, zda jim něco nezbylo a zda by to nemohli ochutnat. Štěkna jim dala porci, kterou pro jistotu udělala navíc.
19:41 U jídla se obě skupinky seznámily a turisté holkám vyprávěli o místních pamětihodnostech a národním parku, který hodlali navštívit. Nakonec je pozvali, aby s nimi šly zapařit do města. Souhlasily a flašku rumu vzaly s sebou.
20:23 Skupina se ocitla před klubem Rytmus. U vstupu byla fronta a zájemce dovnitř pouštěl gamorreanský vyhazovač.
20:32 Když přišla řada na hrdiny, vyhazovač nechal vstoupit Bananu, Karen i Emily, ale ostatním zastoupil cestu, že je už plno. Došlo k přemlouvání, aby je pustil dovnitř.
20:33 Nehnulo s ním ani to, když se Karen dožadovala přivolání manažera.
20:34 Gamorrean přiznal, že má instrukce pouštět dovnitř už jenom holky, což urazilo Štěknu, která se snažila chvíli vyhazovače přesvědčit, že je taky holka. Neúspěšně.
20:37 Štěkna už s vyhazovačem ztratila trpělivost a ukázala mu v kožichu nejen hruď, ale i rozkrok, což ho dostalo natolik, že se jí omluvil a dovnitř nechal projít nejen ji, ale i jejich pánský doprovod.
21:49 Děvčata tančila, pila, bavila se a Štěkna tvrdla na baru a vrčela, že je na to už moc stará. Nick obletoval Bananu, Grek Emily a po chvíli už byli všichni v náladě.
22:01 Pohledy lovců-šampónů na baru se postupně zaměřily na Emily, která svým tancem strhávala jejich pozornost i fantazii.
22:23 Když Emily zapojila boky tak, jak ji to učila Kaily, jeden z lovců si dodal odvahu a vydal se ji oslovit na parket. Štěkna si všimla na baru muže, který na Emily hleděl jinak než ostatní, s lehce zamračeným pohledem.
22:25 Frajírek se motal kolem Emily, ale ta mu nevěnovala pozornost a zrovna tančila s Bananou. To ho dopálilo, narušil její osobní prostor a rukou jí zmáčkl zadek.
22:26 Emily mu chtěla ruku odtrhnout, ale neodhadla sílu, kterou vynaložila svou protézou, a zlomila mu při tom ruku. Štěkna stále sledovala podezřelého muže a všimla si, že má přední zuby zlaté. Poznala v něm jednoho z důstojníků, před kterými ji holky zachránily před rokem v Grab&Go.
22:27 Šampónek se zlomenou rukou se s nadávkami uklidil, Emily s Grekem se přesunuli k baru a většina skupiny s nimi, Banana s Nickem stále trsali, přičemž ona mu v jednu chvíli přesunula ruku ze svých zad na zadek.
22:28 Štěkna se Emily snažila říct o imperiálovi z Tekillo III, který po ní pokukoval, ale opilá a rozjařená Togruta slyšela jenom něco o tequile a obratem ji objednala, bouchanou, pro všechny. Štěkna uznala, že nemá smysl do ní něco hustit, jen jim řekla, že o půlnoci jdou, a na imperiála si dávala pozor.
22:29 Skupina už byla na baru kompletní, první kolo tequily zmizelo a noc byla ještě mladá.

13. 5. 1 ABY

00:07 Celá skupina opustila Rytmus a vydala se na hostel. Nick s Bananou se drželi za ruce a Emily cestou ještě upíjela rum. Štěkna hlídala, zda je imperiál nesleduje, ale nikde ho neviděla.
00:38 Po příchodu na hostel měla pokračovat afterparty, ale Štěkna už neměla náladu tolerovat holčičí nerozvážnosti, zejména když jí feromony, které Emily s Bananou vylučovaly, začaly spouštět alergickou reakci. Přikázala jim sprchu a jít spát.
00:51 Holky se sprchovaly společně, hihňaly se a dopíjely ve sprše rum. Štěkna hlídala dveře a odháněla Nicka s Grekem, kteří byli s holkami domluvení, že tam za nimi přijdou.
00:58 Bananě se zvedl kufr a pozvracela nejen sebe, ale i Emily. Ta se tomu zasmála, aby se Banana necítila moc trapně, a bez jakéhokoliv dramatu se dosprchovaly a vyčistily si zuby.
01:11 Holky chtěly zaplout do pokoje za pány, ale to už bylo na Štěknu moc a seřvala je. Kamil Krees dorazil do kasáren a veden svou intuici se připojil k databázi ISB.
01:14 Emily se uraženě odebrala do pokoje, Banana ji následovala.
01:20 Štěkna s Emily se zhádaly kvůli tomu, jak Bananě dovoluje si téměř nezřízeně užívat.
01:31 Všechny tři šly spát. Kamil našel v databázi Emily a její zatykač. Rozbušilo se mu srdce, protože polapit ji by byla nejen krásná pomsta za vymlácené zuby, ale jistě by z toho bylo instantní povýšení a možná i nějaká medaile.
01:45 Kamil začal vymýšlet, jak co nejdiskrétněji kontaktovat velitelství a získat jednotku stormtrooperů, aniž by musel někomu vysvětlovat detaily a riskovat, že mu příležitost k pomstě a povýšení někdo vyfoukne.
07:00 Holky ráno vzbudil budík. Banana měla kocovinu jako střep a z postele ji musely vytáhnout.
07:30 Štěkna připravila vyprošťovací snídani a neodpustila si hromadu keců.
08:00 Karel a ostatní se probudili také a navrhli, že vyrazí někam společně. Dohodli se, že nejdřív zajdou do muzea a pak do akvaparku.
08:30 Cestou do muzea narazili na restauraci, kde točili pravého, nefalšovaného Levhartomuta. Nemohli nevyužít této příležitosti a objednali si jeden půllitr, který je vyšel na tisíc kreditů a kterým si připili na Megruudu.
09:07 Když měli po ochutnávce, pokračovali k muzeu.
09:45 V muzeu si koupili vstupenky a poctivě jej prošli celé.
11:16 V části, která byla vyhrazena pro expozici Randalfa, zjistili, že je celá zrušená na dobu neurčitou. Z fotek se dozvěděli, že se zde dříve nacházelo mnoho předmětů, mezi nimi obrovská nástěnná mapa celé galaxie a také Umbra Mortis.
11:24 Z e-průvodce děvčata zjistila, že mapa se dostala do sbírky roku 500 BBY při dražbě, kde se nacházela i téměř dokonalá kopie namalovaná umělcem Banksym z Mimbanu. Od osloveného pracovníka muzea se dozvěděly ještě to, že o místní expozici se staral kurátor Ritor Maas. Podrobnosti jim však pracovník sdělit odmítl a radši na něj ani moc netlačily, takže rozmluvily Karen, aby se dovolávala manažera.
12:42 Skupina se naobědvala v místní restauraci a Emily při tom Ritora našla na místní sociální síti. Banana pak na jeho profilu našla stopu, která je k němu mohla dovést: fotku, na které byla označena podle všeho jeho oblíbená hospoda Kyselý dech.
14:18 Nick s Bananou zdržovali a v technické části muzea se chvíli líbali pod vysokofrekvenčním transformátorem.
16:03 Po opuštění muzea se skupina shodla na tom, že muzeum nebylo vůbec špatné, a vydala se koupit plavky, aby mohli večer do akvaparku.
16:28 Banana si vybrala slušivé jednodílné plavky, Emily udělala totéž, aby nebylo vidět její zjizvené břicho od Algernnon.
17:11 Skupina zmizela v akvaparku.
20:00 Když už byli všichni úplně vylouhovaní, vylezli ven a Štěkna navrhla, jestli by nezašli do nějaké vysloveně místní hospody. Plán byl takový, aby se všichni dostali do Kyselého dechu a zjistili tam něco víc o Ritorovi. Karen a ostatní jednohlasně souhlasili.
20:51 Kyselý dech nebyl daleko, asi čtyři kilometry od hostelu, kde si nechali mokré plavky a pokračovali bez nich.
21:40 Už z dálky bylo z lokálu slyšet zpěv lidovek, za jaké by se nemusela stydět ani Venatoranka. Skupina přesto pokračovala se záměrem vejít.
21:43 Na kluky se v pajzlu nejdřív místní otočili dost podezřívavě, ale když po nich dovnitř vstoupily čtyři holky, najednou měli hned několik pozvání ke stolu.
21:45 Přijali pozvání k největšímu stolu, hospodský Tonda jim přinesl místní pivo Chlupatec a se štamgasty začala rychle zábava.
22:50 Karen došlo pivo a v závěru následné diskuse s manažerem si s Tondou potykala.
23:17 Od místních se holky dozvěděly, že Ritor bydlí pár domů od hospody a že byl mezi místními oblíbený. Bohužel před pár dny zmizel a jeho byt byl od té doby zapečetěn.

14. 5. 1 ABY

01:19 Banana s Emily udělaly radost místním a daly si s nimi krvavý záda. Nick i Karel měli dost a Karen s Grekem navrhli, že je odvedou na hostel. Děvčata se taky zvedla k odchodu a řekla partě, že se ještě projdou na vzduchu. Měla však v plánu okouknout Ritorův byt.
01:26 Holky našly správnou bytovku a dokonce pootevřené dveře.
01:28 Děvčata vstoupila. Po pár krocích sepnula fotobuňka a rozsvítilo se na chodbě.
01:29 Ve druhém patře spatřily dveře zapečetěné policejní páskou a s cedulkou se jménem Maas. Rozhodly se vrátit na hostel a podívat se tam večer a s vybavením. K tomu vymyslely plán, že přes den zajdou s partou na již dříve navrhovanou túru do národního parku, utahají je jako koťata a Štěkna je pak s pomocí kapek uspí, aby měly volné pole působnosti.
01:57 Holky dohnaly Karen a ostatní, kteří šli s opilci poněkud pomaleji, a společně se dostali do cíle.
02:35 Všichni se uložili ke spánku.
08:45 Budíček, Štěkna připravila snídani, zbytek domluvil výlet do národního parku.
09:51 Parta se odebrala na vlakové nádraží, kde čekali na vlak.
10:00 Nastoupili do vlaku a měla je čekat hodinová cesta.
11:00 Vystoupili na zastávce a vyrazili směrem k národnímu parku.
15:11 Nick s Bananou si na sebe u vyhlídky do propasti vyměnili kontakty.
17:27 Karen šlápla do hovna a chtěla si stěžovat manažerovi, ale žádný nebyl v dosahu.
18:33 Po několika picích pauzách a třiceti kilometrech se dopotáceli zpět na zastávku.
19:00 Nastoupili na vlak a vezli se zpět do Glastra.
21:11 Na hostelu se Štěkna pustila do večeře. Do talířů pro Nicka a ostatní kápla trochu uspávadla.
21:30 Po jídle, vyčerpání a uspávadle se souputníci odebrali do pokoje a během chvíle to zalomili. Děvčata se vydala k Ilchi pro vybavení.
22:17 Banana se převlékla do montérek, Štěkna nahodila infiltrátorské vybavení a vzala si šperháky a nože. Banana s Emily si vzaly blastery, kdyby něco.

15. 5. 1 ABY

01:00 V Kyselém dechu to ještě žilo, ale okna v ulici již byla temná.
01:15 Vchod do domu byl zabouchnutý, Banana se pustila do zámku a během okamžiku byly dveře otevřené.
01:16 Štěkna došla k rozvodové skříni a vyhodila pojistky na chodbě od prvního po druhé patro.
01:17 Banana opatrně rozřízla policejní pásku tak, aby šla posléze opět slepit. Štěkna šperháky odemkla dveře. Banana potvrdila, že v Síle uvnitř nikoho nevidí.
01:19 Ocitly se v bytě, který byl až moc uklizený, a odhadly, že jej před nějakou dobou někdo důkladně prohledával.
01:23 Štěkna se v obýváku položila do knih věnovaných Randalfovi a posadila se k tomu do křesla. Banana zahájila kontrolu počítače, Emily hlídala.
01:25 Banana zjistila, že počítači chybí pevný disk. Štěkna zjistila, že v opěrátku křesla je nějaká dutina.
01:26 Štěkna bez poškození odhalila skrytou schránku v opěradle, kde se nacházelo datové úložiště. Vyndala ho a schránku opět zavřela. Do batohu si vzala několik knih o Randalfovi a vydaly se pryč.
01:30 Banana slepila pásku a obnovila zapečetění bytu.
01:31 Emily nahodila pojistky.
01:32 Štěkna jako poslední opustila dům a zavřela za sebou.
02:03 Holky se vrátily na hostel a v pokoji si pustily obsah nalezeného disku.
02:11 Odhalily několik Ritorových vlogů, ze kterých zjistily, že za ním před několika týdny přišli imperiálové a donutili ho odevzdat jim celou Randalfovu sbírku. Kdyby jim odporoval, hrozilo, že by si Impérium tvrdě došláplo na celé Bimmisaari a tamní relativní svoboda by vzala za své. V posledním vlogu potvrdil, že Impérium si odvezlo mapu galaxie na Coruscant, a bylo tam zachyceno i to, jak si pro něj do bytu přišli, protože si mysleli, že před nimi ještě nějaké Randalfovy artefakty skrývá.
02:54 Holkám bylo jasné, že tady jejich úkol skončil, a šly spát.
10:12 Vzbudily se bez budíku a u snídaně se přivítaly s druhou skupinou.
10:26 Daly jim vědět, že budou kolem oběda odlétat. Kamilovi se povedlo vyžádat si jednotku stormtrooperů, aniž by jeho nadřízení pojali podezření, že jde po rebelce hledané Inkvizicí. Po briefingu v kasárnách se jednotka pustila po stopách děvčat.
11:00 Banana cítila úzkost, že se s Nickem možná už nikdy neuvidí.
11:15 Před odchodem Nick políbil Bananu a slíbil jí, že se ozve. Ostatní se také vřele rozloučili.
11:55 Holky nastoupily do Ilchi, L3-N1N zapípal něco o proletariátu a Štěkna loď zvedla ze země.
12:19 Na orbitě se s posádkou rozloučila letová kontrola a než zmizely v hyperprostoru, přiznaly, že na ně Bimmisaari i přes Imperiální přítomnost zanechalo dobrý dojem.

Následky

Holky se před návratem na Jolly Jedie ještě zastavily na opuštěném měsíčku v okolí a zkontrolovaly, zda na lodi není nějaká štěnice. Nebyla, a tak se vrátily domů a předaly info Simbaccovi. Ten misi na Coruscant vyloučil a alternativa v podobě cesty na Mimban se mu taky vůbec nelíbila, když vzal v potaz, že tam již od klonových válek nepřetržitě probíhají tvrdé boje. Rozhodl se tedy počkat, jestli něco neobjeví jeho učitelka výtvarky.
Štěkna v jedné z knížek našla seznam všech planet zachycených na Tabula Mirabili. Taky tam našla názory odborníků, že Randalf byl architekt Sithů a měl prsty v chrámu na Malachoru a možná nějakých dalších, což by vysvětlovalo, proč se o něj tak zajímá Impérium.
Kamil Krees s podporou jednotky stormtrooperů pátral po děvčatech, která už byla pryč. Při pátrání ale narazil na Nicka a ostatní, které poznal a hned je nechal zatknout.