Blaster Babes

Blaster Babes byla skupina feministických lovkyň. Působily na Nar Shaddaa, kde si vybudovaly slušnou pověst.

Historie

Skupina vznikla začátkem roku 18 BBY, kdy se během jedné barové rvačky v hospodě na seznámily Chosy Nauwe a Lauwlyamurry. Obě tvrdé ženy se spřátelily a rozhodly se, že spolu založí lovecké duo.
V roce 17 BBY byly najaty, aby zničily jeden z místních gangů. Během čistky narazily na Kassany, která se krátce nato stala třetí členkou skupiny.
V polovině roku 10 BBY se Chosy vrátila z jedné ze svých misi s novou přítelkyní Lassillou. Ta se o několik týdnů později, jakmile se naučila střílet a základy stopování, stala čtvrtou členkou týmu.
Během roku 2 BBY vzaly Blaster Babes kontrakt na odlov Korrtona Bhose. Během mise byla postřelena Chosy, která o několik hodin později zraněním podlehla. Lawly a Kassany pokračovaly jako dvojice, Lassilla je na čas opustila a pracovala na vlastní pěst.
V polovině roku 0 ABY přišly Kassany a Lauwlyamurry za Lassillou s žádostí, aby se vrátila ke skupině. Zabračka souhlasila a trojice přijala zakázku od Deeka, který je poslal daleko od jejich obvyklého rajónu, na planetu Okamar v Neznámých regionech. Měly zachránit jeho známého, ale povedlo se jim to až poté, co dorazila další skupina dobrodruhů. V závěru akce se navíc skupina znovu rozdělila a zatímco Kassany s Lauwlyamurry se neprodleně vrátily na Nar Shaddaa, Lassilla se svezla s posádkou Chlupatého kaktusu a s dvojicí se setkala až o několik týdnů později.
Od té doby nepodnikly nic zajímavějšího a z veřejného života dočista zmizely.1
Začátkem dubna roku 1 ABY si k nim podala přihlášku Kerrchak, ale záhy vystřízlivěla a než stihla dostat odpověď, zase ji stáhla.

Členové