Blaster Babes

Blaster Babes byla skupina feministických lovkyň. Většinou působily na Nar Shaddaa.

Historie

Na začátku roku 18BBY během jedné barové rvačky v hospodě na Nar Shaddaa se Chosy Nauwe seznamuje s Lauwlyamurry. Obě tvrdé ženy se spřátelí a o několik týdnů později spolu zakládají Blaster Babes.
V roce 17BBY jsou Blaster Babes najaté aby zničili jeden gang na Nar Shadda. Během čistky narazí na mladou Togrutu jménem Kassany. Slovo dá slovo a Togruta se stává třetí členkou skupiny.
V polovině roku 10BBY se Chosy vrací z jedné ze svých misi s novou přítelkyni a láskou. O několik týdnů později se Lassilla stává čtvrtou členkou týmu.
Během roku 2BBY utrží team velkou ztrátu. Blaster Babes vezmou kontrakt na lov Korrtona Bhose. Během mise byla postřelená Chosy, která o několik hodin později umřela na smrtelné následky zranění. Lassilla na nějaký čas opouští skupinu, a pracuje na vlastní pěst.
Zhruba v polovině roku 0 ABY Kassany a Lauwlyamurry přicházejí za Lassillou, s žádostí aby se vrátila ke skupině.
Zabracka souhlasí a tak se obnovena skupina podívala na Okamar, kam je poslal Deek. Měly zachránit jeho známého, ale povedlo se jim to až poté, co dorazila další skupina dobrodruhů.

Členové: