Ben

„A ze všeho nejhorší jsou mravenci…“
- Ben přednáší o druzích hmyzu, které nenávidí

CT-99945, známější jako Ben, byl klonovaný voják Velké armády Republiky, veterán války klonů a pozdější člen Baldy Crew. V týmu působil jako odstřelovač, ale byl také jeho nejlepším pilotem. Od ostatních vyzrálých klonů se na první pohled odlišoval tím, že měl celou hlavu potetovanou tmavomodrými čárami.

Historie

Před rozkazem 66

Klonovací válec opustil v roce 30 BBY a okamžitě byl začleněn do výcvikového programu klonovaných vojáků, kde měl být plně využit jeho nadprůměrně dobrý zrak.
Ten dokončil až v posledním roce války a byl nasazen jako náhrada za padlého člena Roccova komanda. Ačkoliv to původně bylo pouze zařazení dočasné, dokud nebude vycvičeno plnohodnotné komando, u jednotky už zůstal a společně s Wookiem a dvěma kolegy létali po galaxii a ničili geonosanské úly a další hmyz.
V posledních dnech války byli převeleni na Kashyyyk, kde nejprve prověřovali domněnku rozvědky, že mají separatisté někde nedaleko Kachirha jakousi záložní zbraň hromadného ničení, a později se měli zapojit do obrany města. Oba jeho kolegové však byli už při prvním úkolu zabiti, Ben ztratil kontakt s velitelem a než se dostal ke zbytku armády, obdrželi všichni rozkaz 66. On sám neměl do koho střílet, a tak prostě chvíli asistoval ostatním klonům v uklidňování místní populace, načež se zbytkem armády poklidně opustil planetu.

Občanská válka

S koncem války a nástupem Impéria byl začleněn do nové jednotky a zapojen do výcvikového procesu nových stormtrooperů, nicméně sám se jím nikdy nestal a kolem roku 10 BBY byl považován za příliš starého na to, aby se ukazoval na veřejnosti, stejně jako ostatní klony. Společně byli převeleni pod admirálku Engels, která je měla nějak využít a která jim nechala odstranit kontrolní čipy, neboť je vzhledem k pokročilé fázi čistky považovala za redundantní a nechtěla riskovat, že z nich dostanou rakovinu nebo zastřelí ji. Během následujících let dostávali samé horší úkoly a předpokládalo se, že co nevidět zařvou.
V roce 0 ABY sloužil Ben na palubě Götterdämmerungu, ale po jeho rozbombardování pyrogelovými hlavicemi a přesunu do suchého doku byl v rámci podpory operace valkýra přidělen pod agenta Tonewy, který si jeho i zbytek jednotky rychle oblíbil a se kterým absolvovali několik cvičení a slušně se sehráli.
V červenci téhož roku vyrazili na první ostrou akci na Nar Shaddaa, kde Kodymu pomáhali v honu na členy Inkvizice a kde Ben řídil raketoplán v úzkých ulicích Vertical City. V následujících dnech zašel s Champbaccou, Chlouppkem, Fidorkkou a pár Mandaloriany do Memento Venari a přispěl tam k vítězství v hospodské rvačce s neznámými gaunery, ale utržil těžké zranění hlavy způsobené vrženým půllitrem.
Zatímco jeho bratři doprovázeli Kodyho na Rozengard, kde pokračovali v likvidaci inkvizitorských buněk, Ben zůstal na Nar Shaddaa a zotavoval se z těžkého otřesu mozku.

d20

Soldier 4 / Scout 1 / Sharpshooter 5
Spot +15, Pilot +14, Hide +12, Astrogate +9, Computer Use +8, Disguise +8, Listen +8, Survival +8, Climb +6
Cosmopolitan (Spot), Armor Proficiency (medium, powered), Point Blank Shot, Precise Shot, Far Shot, Rugged, Armor Familiarity, Skill Emphasis (Pilot)
Preferred Weapon (sniper rifle) x2