Beleniho gang

Beleniho gang byl gang swoopařů z Bragbanu. Nejsilnější stroj a tedy i hlavní slovo v něm měl Beleni, rozmazlený příslušník bragbanské vyšší třídy, a jejich kriminální činnost byla motivována čistě potřebou se pořádně vyblbnout.

Historie

Skupina vznikla v roce 37 BBY, souběžně s mnoha dalšími kriminálními spolky, jejichž motivací však většinou byla potřeba přežít ekonomickou krizi v důsledku sociálních reforem. Beleni a jeho kamarádi těmito chudáky opovrhovali, na svých silných strojích pořádali spanilé jízdy po městech a nezřídka někoho jen tak pro srandu zapálili nebo vláčeli za swoopem. Protože policie měla spoustu práce a Beleni byl prakticky nedotknutelný, vše jim procházelo.
Roku 34 BBY se gangu krátce po začátku občanské války v Charnix Pleniet podařilo uspořádat hon na mistra Denyzze a jeho padawan. Pronásledovali je městem až do tovární haly, která se během přestřelky zřítila a málem je všechny zavalila, ale členové gangu nejen že přežili, ještě jim do klína spadla rajcovní zrzka,1 kterou její mistr považoval za mrtvou. Algernnon tak bez obtíží odvlekli do své klubovny, kde ji mučili, znásilňovali a tak všelijak podobně.
Jejich řádění o pár dní později zastavil Darth Pallus, který přišel svou budoucí učednici osvobodit a který všechny přítomné členy gangu včetně Beleniho brutálně pozabíjel.