Barvy duhy

Barvy duhy, původně Polomino, byl známý bar v Oblačném městě na Bespinu, nedaleko doků. Sídlil ve dvoupatrové budově; v přízemí se nacházel vlastní bar, v prvním patře kancelář majitele a několik málo pokojů. S vedením podniku pomáhala droidí sekretářka 2-D0.

Historie

Restaurace Polomino byla slavnostně otevřena roku 60 BBY, ale pozvolna se z ní stávala hospoda, protože tam lidé navzdory kvalitní kuchyni chodili hlavně na kvalitní pivo z dovozu, a to včetně Levhartomuta. Když zrovna nebojovali se zločinem, chodili tam v té době i Champbacca se Shteffanem a první jmenovaný tam v roce 54 BBY vzal Anna-nanu, který tam chytil inspiraci na generátor kvantové díry. Majitel pak dostal nabídku pracovat v kuchyni prestižního hotelu na nedalekém Anoatu, a protože byl vždycky spíš na vaření než na čepování, nabídku přijal a hospodu zavřel, což byla pro Champbaccu jedna z největších zkoušek odolnosti vůči svodům temné strany.1 Polomino pak dlouho chátralo a banda místních sprejerů ho vyzdobila všemi barvami.
V roce 30 BBY si zavřený podnik pronajala Joya Brannigan, která ho přejmenovala, znovuotevřela jako čistý bar, během následujících let povznesla na dočista jinou úroveň a začala v něm prověřeným klientům poskytovat mírně nadstandardní služby. O pár let později celou budovu odkoupila a zaměstnávala tam pár slečen, z nichž jedna měla vysloveně unikátní smysl pro programátorsko-erotický humor.2
V roce 22 BBY, krátce po začátku války klonů, se tam stavila Sagwen Aisling a přesně podle instrukcí od mistra si objednala trojité Wookiee-wango s brčkem a olivou, horké. Tím se dostatečně legitimovala, byla vpuštěna za majitelkou a krátce nato s ní opustila planetu. Joyce podnik téměř okamžitě prodala a trhla na tom slušné peníze, které použila na rozjezd InnNova Corp. Když se tam ale Champbacca a Chlouppek o necelý rok později stavili během pánské jízdy, moc dlouho tam nevydrželi, protože většina nabídky sestávala z Ruby bliel a dalších babských tlamolepů.
Bar se ještě nějakou dobu držel, ale rok před bitvou o Hoth byl definitivně zavřen.