Barrbucha

Barrbucha byla fenka kashyyyckého prasovlka, která se stala mazlíčkem Wookieho Chlouppka.

Vzhled

Měla černou srst s bílou náprsenkou. Černé chlupy jí na konečcích přecházely v tmavě hnědou až zrzavou. Měla kolem sedmdesáti kil a když se postavila na zadní a položila Chlouppkovi packy na ramena, koukala na něj trochu z vrchu.
Protože hrozilo, že se dostane do nebezpečných situací, naučil ji nosit bojovou masku, která chránila oči a dokázala se uzavřít v případě, že by se okolí stalo nedýchatelným. Zvykla si i nosit vestu, která dokázala odklánět blasterové střely a bylo možné ji připnout na speciální postroj, který na sobě nosil její pán, a provádět s ní šplhání, slaňování i seskoky s padákem nebo bez něj.

Povaha

Barrbucha byla mazlivé torpédo, které pokud mělo radost, nedokázalo to skrývat. Svou náklonnost a lásku naplno projevovala olizováním a něžným okusováním předloktí. Byla věrná a vůbec ne blbá. Měla svou hlavu a povely si vykládala, jak se jí to hodilo. Neznamenalo to ale, že by byla neposlušná a nezvladatelná. Její oči měly uhrančivé schopnosti a psí oči uměla dokonale. Když se chtěla mazlit, uměla si přijít, sednout si na zadek a packama se opřít o zdroj hlazení, a celkově byla kouzelná, na víc jak půlmetrákového vlka. Milovala plavání a také ležení v posteli s páníčkem.

Historie

Narodila se v červnu roku 1 BBY a hned jako mládě ji z hnízda ukradli Trandoshani, kteří ji chtěli vycvičit a vydělávat s ní ve zvířecích soubojích.
Naštěstí jim cestu zkřížili Asyrk s Regidem a když ji objevili v kleci, rozhodli se, že ji pošlou Chlouppkovi jako dárek.
Chlupáč jí okamžitě propadl a věnoval se jí, jak kdyby byla jeho dítě. Možná se na něj kvůli tomu až moc upnula, ale odvděčila se mu tím, že když ho U Bílé helmy srazil speeder, byla schopná ho odtáhnout k někomu, kdo zavolal pomoc, a on tak nehodu přežil.
Věrně ho hlídala u lůžka, čistila mu uši a zřejmně i díky ní se vyhrabal z postele poměrně brzy. Když se dal trochu do pořádku, tak začal s jejím výcvikem.
Roku 0 BBY odletěla společně se svým pánem na Nar Shaddaa, kde i přes páníčkovy protesty žrala hovna.
V roce 0 ABY se poznala se Simbou, kterého si zamilovala, až na něj Chlouppek i žárlil. Když se pak Simba vyštípal ve Splašené šunce na Raxusu Prime, tak mu nosila z kuchyně koblihy a do talíře přidávala své předžvýkané granule. Je tedy naprosto logické, že po ní poté pojmenoval svou dceru Barbuccu.
Po vyhlášení výjimečného stavu se Chlouppek vydal na lov inkvizitorů a Barrbuchu nechal na palubě Jolly Jedie. Bál se, že by mu ji světelňáky rozkrájeli na kousky. Nějakou dobu si užívala vlonosti v lodních parcích a koupání v umělém jezeru, ale brzy se jí začalo velice stýskat. Každý den proběhla celou lodí a snažila se svého pána vyčmuchat, marně. Z jeho věcí si vytáhla zelené pončo, ze kterého si udělala pelíšek, a její tklivé kňučení dokázal zahnat jen Simba, kterému usínala s hlavou v klíně.