Banzarra

[„Přestaňte si hrát a pohněte, omg, stydne nám večeře.“]1
- Banzarra popohání zabržděné bratry

Banzarra byl k Síle citlivý Wookiee ze zrcadlového vesmíru, syn lorda Wango a dominar nad Haruun Kalem. Jeho chlupy byly rudočerné, dokázal s polovičními sourozenci Shenzem a Eddem na posezení spořádat celou banthu a stejně jako oni měl těžce vysvětlitelnou zálibu v Nautolankách, které si pro zábavu kupovali na sarininské tržnici.2 Stejně jako Simbacca, jeho poloviční bratr v hlavním vesmíru, pak taky uměl do jisté míry komunikovat se zvířaty.

Historie

Jeho početí s se zrcadlovou verzí Chichimeccy, nejmladší dcery náčelníka Kichinally z rodu Chimalli, bylo jedním z mnoha kalkulů jeho otce, jak se dostat k moci a jak si tu moc udržet. Z původního plánu, že přes něj ovládne kashyyycký trůn, nakonec sešlo, protože lord Wango našel rovnou cestu k ovládnutí celé Republiky, ale stejně mohl mít potenciál, a tak ho sledoval.
Banzarra se narodil roku 28 BBY v Ittummi na Kashyyyku, užil si relativně klidné dětství a až po převratu si pro něj otec přišel s tím, že pobil všechny jeho žijící příbuzné kromě matky a z něj chtěl vycvičit svého poskoka. Výcvik byl tvrdý, ale Banzarru značně zocelil3 a on tak mohl pro svého pána již brzy lovit poslední Jedie a nové povstalce.
Poté, co Darth Wango dobyl Haruun Kal, byl na planetu jako nový guvernér a dozorce poslán právě Banzarra, protože byl nejčernější. Byla to příležitost, jak se naučit některé techniky tamních křováků, a když ji zkusil odmítnout, měl smůlu.4 V následujících letech dohlížel na Korunnai, výměnou za neposlání do pracovních táborů se od nich naučil úplně všechno a svůj podíl na vybraných daních utrácel povětšinou za jídlo a zotročené Nautolanky, mezi nimiž byla jeden čas i Shao Linn.
Po pár letech v otcových službách se proti němu s bratry spikli5 a chtěli ho odstranit a nahradit, ale šikovně je poštval proti sobě a došlo na brutální souboj. Banzarra byl po nějaké době omráčen Eddem, kterého obratem zabil Shenzo, ale jakmile přišel k sobě, rychle přeživšímu bratrovi usekl ruku6 a pak ho rychle dorazil. Když zjistil, že je poslední na nohou, měl z toho takovou radost, že si vůbec nevšiml příchozího tatíka, jehož salvu blesků už nerozchodil.

d20

Soldier 1 / Dark Side Marauder 5 / Korunnai Adept 2
Move Object +12, Intimidate +10, Battlemind +8, Climb +8, Handle Animal +8, Survival +8, Jump +6, Tumble +6
Power Attack, Extended Rage, Cleave, Martial Arts, Beast Language
Tainted