Banana Brannigan

„No jasně! Jak jsme to našly na tom interdiktoru, co ho někdo rozflákal obřím asteroidem, utíkaly s tím po trupu před řezacími droidy a piráty a pak to skrz palbu dvou eskader stíhačů odvážely na palubě děravého transportéru, tak jo, mám pocit, že někde tam nám to možná fakt trošku spadlo!“1
- Banana se svým osobitým způsobem brání nařčení, že nedopatřením poškodila tiskárnu na kódovací cylindry

Banana Brannigan byla k Síle citlivá mechanička ze Sulonu, starší člen posádky Jolly Jedie a členka povstalecké buňky kapitána Simbaccy.

Jméno: Banana Brannigan
Rasa: míšenec
Datum narození: 3. 6. 15 BBY
Planeta narození: Sulon
Barva očí: šedá
Frakce: Křupkový odboj
Mistr: Simbacca, později Champbacca

Vzhled

AKaSaX4.png

Vzhledově se moc nelišila od čisté Zeltronky. Kůži měla standardně růžovou, vlasy černé, což při práci s oleji a dalšími hnusy shledávala nanejvýš praktickým. Během kariéry údržbářky palivového potrubí si je nikdy nenechala narůst moc dlouhé, aby jí při práci nepřekážely, ale později u povstalců začala trochu experimentovat a měla je delší a občas i barvené. Celkově se zdálo, že velkou většinu genů přebrala od matky, výjimkami byly jen vybledlejší a slabší oči a prakticky neexistující druhá játra.
Ani trochu neholdovala zeltronské křiklavé módě, ale to jen proto, že na to neměla peníze a stejně by to hned zamazala. Mnohem radši nosila praktičtější oblečení v tmavých barvách: zpravidla černý rolák, jehož dlouhé rukávy si na práci nezřídka vyhrnovala, a přes něj světlejší vestu s kapsami na nezbytnosti. Na hlavě nosívala leteckou kuklu nebo aspoň tmavé brýle, nedala dopustit na pořádné boty a rukavice a díky tomu, že byla poněkud plošší2 a pití černého piva pomáhalo jen trochu, vypadala z dálky jako kluk. V pozdějším věku zvažovala tetování a protože se začala bát, že umře jako panna, začala se o svůj zevnějšek starat trochu víc.
Na výpravy vyrážela s malým baťůžkem, přičemž jeden z nich zdědila po Sis Kay'lia, a nebála se ani maskovacího ponča, pokud se to na cílové planetě mohlo hodit.

Povaha

Zatímco většina čistokrevných Zeltronek byla čilá, přátelská a tak trochu naivní, Banana byla čilá, přátelská a strašně moc naivní.
Optimismus z ní přímo čišel, a to navzdory časté a totální upatlanosti mazivem nebo podobnými kekely. Byla schopná najít pozitivum i na té nejčernější zprávě a s dětskou radostí si užívala i sebedebilnější činnosti, s jakými se v práci setkávala dnes a denně. Ačkoliv se zajímala hlavně o techniku a technologii, už jako malá měla hodně blízko i k přírodě, často zachraňovala migrující žáby3 a po válce si chtěla založit farmu a zoologickou zahradu.4 Na Jolly Jediovi okupovala kajutu, v níž rostl strom, a naprosto jí to tak vyhovovalo.
Proti Impériu vlastně dřív nic neměla, protože dobu před ním nepamatovala a žádné větší zvěrstvo nezažila, ale už po pár měsících na palubě Jolly Jedie dost změnila názor. Především vůči Inkvizici pak pojala averzi tak silnou, že to mnohé v jejím okolí až děsilo.
Za zmínku rovněž stojí, že zpočátku naprosto nedokázala ovládat svoji vrozenou empatii a chovala se jako emoční zrcadlo svého okolí: Když na ni někdo křičel, křičela ona na něj, jednala-li s někým podezřívavým, byla podezřívavá, v odvázaném kolektivu se odvázala a tak dále. Později se to naučila ovládat.
Měla ráda hry na hrdiny, v posádkové družině hrála hraničáře, a zelenou, ale málokdo jí nalil, protože rozhodně nevypadala zletile. I z toho důvodu se pak snadno nechala ukecat k pití téměř čehokoliv, pokud k tomu najednou měla přístup.
Už od dětství strašně ráda četla, zejména odborné knihy,5 a vedla si deníček, než ji Emily přesvědčila o tom, že je to blbost. Měla ale i slušný přehled o fikci, zejména v oblasti wookijských pohádek.

Rodina

Matka Becky Brannigan, otec Nowen Aisling.
Tety Joya, Nolla a Yaeta, strýc Maro a další členové klanu Brannigan.
Poloviční sestra Sagwen Aisling, bratranec Mango Brannigan a adoptovaná sestřenice Laura Brannigan.
Prarodiče Moyra a Brody Brannigan.

Důležité vztahy

  • Emily, adoptovaná sestřenice, spolubojovnice a prakticky starší sestra.
  • M'Kesh, kocour, jehož přítomnost v lodním hangáru si sice nedovedla vysvětlit, ale moc ráda se při běhání zastavila, aby ho podrbala za ušima.

Dovednosti

Její zrak byl těžce unikátní záležitost: patrně díky genům otce oči sice měla, ale výrazně slabší, byla barvoslepá a oslnilo ji každé větší světlo, takže si je na slunci chránila černými brýlemi. Naproti tomu ale viděla i ve tmě a živé tvory i přes slabší překážky, protože si pomáhala Silou. Uměla to i u ostatních smyslů, ale o to slabší byla její schopnost hýbat na dálku předměty a oblbovat lidi mávnutím ruky.
Byla velmi inteligentní, i když většinou málo průbojná. Kromě basicu uměla několik základních frází v sullustánštině, pár nadávek v ugnaughtštině a na palubě Jolly Jedie se rychle naučila shyriiwook. Už jako dítě postavila pár improvizovaných bomb, uvařila vlastní trhavinu a uměla střílet z vlastnoručně upravené blasterové pistole SSK-7. Měla papíry na ještěrku, přirozený talent na hrubou i jemnou mechaniku a bez zjevného důvodu ji měla ráda zvířata. Jako malá se ujala zaběhlé gizky6 a pěkně hnusné kočky,7 později začala snít o větších věcech, například rancorech.
Byla slušný plavec, rychle běhala a celkově měla solidní fyzičku, ale taky alergii na alderaanské melouny.

Životopis

Občanská válka

15-1 BBY

Narodila se 3. 6. 15 BBY v Barons Hedu na Sulonu a jméno dostala podle sullustanského svátku na oslavu otců, jehož jméno se její matce při prohlížení kalendáře tuze zalíbilo, aniž by tušila jeho význam.8
Vyrůstala s matkou samoživitelkou v jednom krcálku a navzdory přirozené inteligenci měla ve škole velký problém se záškoláctvím, protože ji nudná a dávno známá látka prostě nebavila. Už jako malá ráda experimentovala s kde čím9 a stavěla bomby. Taky ale ráda opravovala věci, a tak začala v raném věku pracovat na imperiální čerpací stanici, kde jednoho dne narazila na kapitána Křupku, během dvou hodin mu dvakrát zachránila život a vydala se s ním na výlet. Posílila jeho buňku povstalců, naučila se ovládat Sílu, poznala spoustu nových lidí a všechno to bylo hrozně boží.
V následujících měsících se snažila přispět k nalezení optimální planety pro základnu povstalců, ale také se seznamovala s lodí a modernější technikou. Když se k posádce krátce před bitvou o Yavin přidala Emily, ty dvě se rychle spřátelily.

0 ABY

Byla při tom, když byl dva dny po zničení první Hvězdy smrti během nájezdu na imperiální otrokářský konvoj objeven ztracený Kody-Kann Tonewy, a společně s Emily ho na palubě jednoho z transportérů zachránily před bídnou smrtí. Následující den pak s právě zachráněným Lorrdianem a gamorreánskou taxikářkou Zug'Zug vyrazili na Patch-4, kde vyrvali Jawu Kirka ze spárů stormtrooperů.
Pět dní po bitvě o Yavin se účastnila mise na Tekillo III, kde společně s Emily kontaktovaly a později zrekrutovaly Štěknu, varovaly tamní povstaleckou buňku před hrozícím útokem Impéria a nakonec vyhrály neuvěřitelné peníze v loterii. Banana během mise málem přišla o panenství, když se jí na večírku imperiální posádky vymkla empatie z rukou, ale Emily naštěstí včas zasáhla a nadrženého důstojníka zpacifikovala.
Deset dní po bitvě o Yavin pomáhala při odcizení tiskárny na imperiální kódovací cylindry z můstku křižníku, který pomocí asteroidů s pozičními tryskami vyřadil Kel-Morijský těžební syndikát. Tomu zbyly jen oči pro pláč a jistě by vypsal odměnu na jejich dopadení, kdyby tušil, kdo že ho to s loupeží předběhl a kdo uletěl jak s tiskárnou, tak s prototypem výsadkového letounu, co byl v hangáru. Vyslal v jejich stopách sice dva lovce, Mrscka a Kyteha, ale ti neměli dostatek vodítek k účinnému sledování.
Dvanáct dní po zničení první Hvězdy smrti se pod falešnou identitou zaměstnance První imperiální papírny dostala na planetu Hemer'oi II, kde společně s Emily, Štěknou a Toddem pátrali po sestřeleném Qex'xtovi. Nalezli tajnou podzemní laboratoř a zjistili něco málo o probíhajícím projektu Spineless, ale ztraceného pilota už se jim zachránit nepodařilo. Alespoň tedy zničili laboratoř a pomohli přeživším založit novou povstaleckou buňku.
Když se sedmnáct dní po bitvě o Yavin vrátil Kody z pobytu u Frau Engels, podívala se Banana s ním a s Emily i na Miu Leptonis IV, kam je dopravil Moz'Gojo na Opilé ovečce a kde v opuštěné staré enklávě hledali holocrony pro kapitánova otce. Mise šla až podezřele hladce, ona našla holocron z Ittummi a Kody zase svého syna. Po misi také ve skladišti našla zdravotnického droida IM-62 a reaktivovala ho.
28. 3. 0 ABY, tři týdny po bitvě o Yavin, se na Mrrku setkala s Leelou a na palubě Mořského koníka letěla na Vor Deo, kde společně s Emily a Štěknou získaly nové jádro hyperpohonu pro Zaječí pracku, loď pašeráka Byorna. Než stihli odletět, objevila se v soustavě imperiální hlídka a oni si čas krátili hraním macháčka.
Po návratu zjistila, že kapitán mezitím osvobodil zhruba tři stovky Wookiů z Tábora 52 na Kashyyyku a že je na palubě i jeho otec. V jeho blízkosti měla sice strašně špatnou náladu a nezřídka byla bezdůvodně hrubá na své blízké i přímo na něj, ale začala se od něj učit užívat Sílu, stejně jako ostatní citliví na palubě. Jen ho občas musela i s dalším ožralou vylovit z kabelové šachty.10
Dva měsíce po příletu Wookiů z Tábora 52 prověřila zjištění Kerripirr, že odchází vodní čip, nadšeně pomáhala při sestavování kluzáků na závod na Raxusu Prime a fungovala by jako servisní technik v depu, kdyby se nejelo jenom jedno kolo. O tom, že Splašená šunka havarovala a kapitán byl vážně zraněn, se dozvěděla až se zpožděním, a protože tou dobou byla v chumlu pesimističtějších chlupáčů, snadno propadla depresi, že zemřel. Ve vyhlášených volbách nového kapitána volila Wyrrgyho, protože jí to poradila Borroro, ale když se pak Simbacca vrátil z mrtvých, byla samozřejmě moc ráda.
O něco později navštívila soustavu Yavin, kde s Emily a Štěknou ukradly Kel-Morijskému těžebnímu syndikátu nejen docela velký úlomek kyberitu z trosek Hvězdy smrti, ale s ním i jednu recyklační loď. Při jejím obsazování však kamera zachytila Emily a lovci měli následně trochu lehčí práci.
Začátkem července téhož roku letěly s Emily a Štěknou ve Smrtonošovi na Telero, kde měly pomoci veliteli Trii'tovi se zefektivňováním činnosti tamní povstalecké buňky. Během ní sice Impériu ukradly nezanedbatelný objem koaxia, ale lovci proti nim poštvali hordu svých levnějších kolegů a vybavili jim loď sledovacím zařízením.
6. 7. přistály na Nar Shaddaa, kde se chtěla Emily podívat po přeživších z Modrého Mandaloru. Navštívily Vystřílený zásobník, kde však byly napadeny, došlo k potyčce a Banana se Štěknou se štěstím unikly, domnívajíce se, že Emily je mrtvá. Po návratu na Jolly Jedie vše nahlásily kapitánovi, Banana mu předala Emilyin světelný meč a složila se. Zavřela se v pokoji, pohrávala si s temnou stranou a relativně stabilizoval ji až Champbacca a větší než malé množství zelené, které pomohlo oběma stranám.11 Ještě později, když vyšlo najevo, že Emily žije, se na palubě setkala s tetou Joyou a sestřenicí Laurou, zapojila se do plánování odvetných akcí a aby přišla na jiné myšlenky, provedla generální opravu jednoho z AT-TE a jednoho LAAT/c. Účastnila se také velké válečné porady, kde navrhla použít při útoku na Citadelu mandalorianské baziliščí droidy, nicméně šance na úspěch ani s nimi neviděla moc valně.
Po návštěvě Pokladnice luxusu a nákupu směrových trysek pro Kirkův projekt řiditelného asteroidu se začala plně věnovat vymýšlení způsobu, jak při útoku na Citadelu rušit veškeré vysílání ze soustavy, aby jim mohla pomoc poskytnout revolucionářská frakce v Impériu, a po několika probdělých nocích přišla s nákresem generátoru subprostorově polarizovaného obfuskačního toku, který jí zbytek posádky pomohl vyladit.
Banana se následně přihlásila jako dobrovolník k ukradení muzejního baziliška a k přesunu na testovací stanoviště Alfa na Oarligu. 10. 8. 0 ABY se společně s tetou a dalšími dobrovolníky nalodila na Švábivce 1, kterého Rocco s Máňou dopravil na bažinatou planetu v Huttském prostoru, a jakmile předala základní plány Kodymu, který je měl osobně dopravit na Kuat, hodila je Leela na Mořském koníkovi na Rori.
Loupež baziliščího droida se zdařila, skupina se i s ním přesunula zpátky do Kančího hnízda a Banana se věnovala nejen zprovozňování stroje, ale i studiu stažených nákresů z muzejní databáze. 16. 8. se tam k nim přidali další hrdinové a ona ukecala Champbaccu, aby ji vzal na dva dny do bažiny a ukázal jí, jak tam přežít. Ačkoliv si toho s sebou pak vzala strašně moc,12 nakonec si to docela užili, přičemž během těch dvou dnů potkali Barnabáše a pomohli mu s přemnoženými divočáky.
22. 8. se společně s Fidorkkou, Warfarrinem a Cae Vitthar nasoukala do baziliška a byla dopravena na oběžnou dráhu Gamorru, kde společně s inženýrem Monettim dokončila instalaci GSPOT na gravitační generátory Götterdämmerungu. Rovněž vybavila dvojici sentinelů improvizovaným generátorem gunganského bublinového štítu, aby tak zvýšila šance záchranného týmu na přežití. V případě, že je Frau Engels zradí, byla připravena vyhodit světla na můstku, aby měli Champbacca s Cae větší šanci na přežití.13
28. 8. se ve strojovně interdiktoru přesunula do soustavy Urma, kde udržovala rušičku v provozu po celou dobu bitvy a ještě notnou chvíli po ní. Ačkoliv pak dostala od šéfinženýra nabídku prestižního zaměstnání, s díky odmítla a následovala Champbaccu s Cae na Cocotte Minute, na jejíž palubě se všichni vrátili na Oarlig. Z toho, že byla Algernnon de Bray stále naživu, měla smíšené, převážně však pozitivní pocity.
Září strávila střídmým slavením, péčí o zachráněnou Emily, hlídáním Algernnon a také studiem s Champbaccou, jehož začala definitivně považovat za mistra. Učení však bylo oboustranné, protože na oplátku za poskytnuté informace vylepšila některé postupy, které chtěli s Chlouppkem aplikovat při obnovení činnosti lihovaru Ch&Ch. Když se pak Emily intimně sblížila s Cae, oběma to přála, zahrabala se v knížkách a záviděla jim to jenom trochu.
Začátkem října, když večírek skončil, nasedla na Opilou ovečku a s Moz'Gojem a v doprovodu svého mistra zamířila do Nirgorova pásu, kde už pro ně Deek připravil další základnu. Společně s mistrem tam rozjeli několik řasových generátorů kyslíku, svědomitě hlídali těhotnou Císařovu ruku a ona zahájila dešifrování záznamů, které Chlouppek a Rocco získali z Citadely. 15. 10., když jim končila směna, se společně s Fidorkkou podívali na Ugiva Cortax, odkud si Banana přivezla další spoustu knížek, a až do konce listopadu pak na Kompostárně cvičili. Banana se pokoušela sestrojit vlastní světelný meč, ale žalostně selhávala a dost ji to frustrovalo,14 a tak si půjčovala ten Ninin, který jí k mistrově zděšení celkem sedl. V druhé polovině listopadu se k nim připojil Kody s Roudým a Tamorou, jejíž vyprávění o fauně Dathomiru Bananě naprosto učarovalo.
28. 11. ukecal Chlouppek jejího mistra, aby se na Den života stavil na Jolly Jediovi, a Banana s Fidorkkou, Cypískem a dvěma prasopsy letěli s nimi. Z krátkého pohybu a trochy slavení se však vyklubalo velké drama, když Champbacca zjistil, že bude celkem brzy znovu otcem, a práskl do bot. Banana osiřela a než se vrátil, přiložila šroubovák k dílu a pomohla s opravami magořích stíhaček a údržbou akvárií.
Mistr se jí vrátil 12. 12. a krize byla zažehnána, pročež mu Banana věnovala holocron z Ittummi. Ani na Jolly Jediovi nezanedbávala pokusy o stavbu vlastního meče, ale přesto neměla štěstí a mistra o radu nepožádala, takže měla smůlu. 23. 12. nastoupili na Palpatinův palec a vyrazili zpátky na Kompostárnu, přičemž se cestou zastavili na Tatooine pro banthu a v cíli pak Champbacca kolem malé Algernnon prováděl nějaký děsně složitý rituál, jemuž Banana ani za mák nerozuměla. Jakmile spálili a rozprášili mrtvou Císařovu ruku, vrátila se Banana ke studiu a byla mistrem stejně jako Fidorkka notně proháněna, zatímco on seděl, popíjel modrý kumys a vařil šváby v modrém mléce.

1 ABY

Koncem ledna se jí konečně podařila konstrukce vlastního meče, v němž zužitkovala jak mistrovy rady, tak Ninin krystal. V následujících týdnech navázala kontakt se sedmi chadra-faními akolyty, kteří tam přiletěli za jejím mistrem, vynalezla obojek, který odpuzoval jejich blechy, a dokončila dešifrování záznamů z Citadely, z nichž toho ovšem mnoho nezjistili. Nadále se učila, v teoretických testech si vedla výborně a při jedné vycházce po asteroidech lokalizovala hnízdiště mynocků.
12. 3. se společně s mistrem a Fidorkkou vrátila na Jolly Jedie, protože se blížil porod Erris. O tři dny později se tam setkala s Emily, se kterou si toho měla hodně co říct, a i když mistr měl celou dobu jiné starosti, zabavila se, především doháněním zameškaného se Štěknou a dalšími členy posádky. Když začala vlna porodů, radši se klidila z cesty, protože to pro její empatii pořád představovalo přílišný nápor, ale když ji pak kapitán poprosil, jestli by nešla za družičku na jejich svatbě, souhlasila a brečela u toho jenom trochu. Na obřadu si pak pobrečela pořádně, i s Laurou, a na hostině se držela poblíž tety Joyi, což ale vůbec nezabránilo tomu, aby i ona měla ráno kocovinu jako hovado.
13. 4. jí mistr bez rozloučení odletěl řešit nějaký průser, a ačkoliv ho přežil, na nějakou dobu byli rozděleni. Banana ale absolvovala prohlídku dolu na Shurru VI, odkud přivezla zkopírovanou databázi KOPR a spoustu knížek a kde společně s kolegyněmi zachránily Zoliho, Reku a Lizzie. O pár dní později, které strávila louskáním wookijských pohádek, dostali povstalci echo o mizerně hlídaném transportu s cenným nákladem, Banana zprovoznila jednu ze zakonzervovaných ARC-170 i s astromechem a holky vyrazily do akce, na níž získaly celý transport a s ním i Randalfův obraz Umbra Mortis.
Hned následující den dostala Kerrchak zprávu od svého kontaktu, že se po Kampperelanu producíruje inkvizitorka, a spolu s Emily a Štěknou se ji na palubě Twisted Sister vydaly čapnout. Akce se podařila, Štěkna přicvakla na imperiální raketoplán sledovací zařízení a z inkvizitorky, která se během výslechu představila jako dcera Vardaka Humbertona, zjistili, že pase po mistru Denyzzovi. Vybavily ji štěnicí a následně za ni od jejího šéfa přijaly výkupné jménem Void Raiders. Jejím vysazením na Togorii operace neskončila, bylo potřeba ještě vyhnat Impérium z Kampperelanu, ale i to se povedlo a Banana k tomu přispěla jak dalším navigováním Ilchi, tak později nabouráním velitelské frekvence výsadkářů. Protože náhlý zájem Inkvizice o mrtvého mistra Jedi byl podezřelý, vyslal je kapitán obratem prověřit jeho hrob na Miu Leptonis IV, z čehož se vyklubala zajímavá cesta na Tortugu, kde navštívily Sprostou opici a dokonce kapitánovi nezapomněly dovézt kyblík třtinového cukru.15 Po návratu si dopřála pár dní klidu, kdy si hlavně četla, s Motyčinou pomocí si na míru upravovala skafandr pro klonového pilota a přemýšlela, co asi dělá mistr.
3. 5. zjistila Cae potenciální malér a Banana s Emily a Fidorkkou vyrazily v Opilé mouše na Vib 3, zachránit Champbaccu s Chlouppkem. Záchranná akce se proměnila v noční můru a holky si chvíli pobyly i ve vězení na Vibu 2, ale nakonec i díky oběti Jill proradné korporaci unikly a v přestrojení za uklízečky opustily na pravidelné lince soustavu. Přišly ale o loď a mistra ani Chlouppka nezachránily, což bylo k vzteku. Ti dva jim ale aspoň poslali neobyvatelnou loď i s věcmi a rozkazem, ať už je nikdy za žádnou cenu nezachraňují, na Dantooine, kde ji pak Banana pomáhala opravit.
Po krátkém odpočinku je kapitán Simbacca zapojil do svého pátrání po temné pyramidě a poprosil je, aby skočily na Kothlis za Hugem Bodanim. Cestou však Emily zjistila, že sledovací zařízení, kterým na Kampperelanu vybavily raketoplán s rýží, se pohnulo a je na Badoru, a tak nejdřív absolvovaly krátkou zastávku tam a Banana se nejen seznámila se Zippanandu a plánem jejího šéfa, ale taky ochutnala rosolku. Teprve poté pokračovaly na Kothlis a Gveii, kde Bananu málem sežral kirax, kde zachránily dva archeology a mapu k pokladu kapitána Drakea a kde se Banana platonicky zamilovala do Garteka Solona, kterému chvíli z úsporných důvodů seděla na klíně. Jhonar Indyss ji příliš neoslovil.
12. 5. pak s Emily a Štěknou vyrazila na Bimmisaari, kde chtěly navštívit Randalfovu expozici v muzeu v Glastro a pokud možno lokalizovat Randalfem zmíněnou mapu. Během mise se seznámila s Nickem, kterého už od pařby v Rytmusu chtěla tak moc, že je Štěkna musela hlídat, ochutnala bouchanou tequilu a opila se. Druhý den ochutnala Levhartomuta, v muzeu se jí tuze líbilo a podílela se i na hledání Ritora Maase, kurátora Randalfovy sbírky. V Kyselém dechu zvládla krvavý záda a tiše si přála mít Tondu za dědečka, ale jinak se udržela a procházku po národním parku i následnou vloupačku do Ritorova bytu zvládla střízlivá. Když 15. 5. odlétaly, byla odhodlaná Nickovi co nevidět napsat.
Než to stihla, vyrážela s Emily a Štěknou do Sithského prostoru a přepočítané koordináty hyperprostorové zkratky je dostaly na kolizní kurz s vesmírnou stanicí, kde si moc neodpočaly.

Potenciália

Jakožto Champbaccova padawan se možná v budoucnu podívá na Alaris Prime a další místa, pokud se toho tedy dožije. Rovněž je dost pravděpodobné, že se jí začne poněkud protivit násilí, stane se takovou technicky zdatnější lesní žínkou a bude se starat o všemožná nebohá stvoření, kterým bude vyrábět kybernetické protézy jako náhrady ztracených tlapek, křídel a chapadel.

d20

Scoundrel 4 / Jedi Consular 3 / Jedi Scholar 1
Sense Motive +14, Knowledge (engineering) +12, Knowledge (wilderness lore) +11, Repair +11, Computer Use +10, Demolitions +10, Disable Device +10, Handle Animal +10, Tumble +10, Enhance Senses +9, Empathy +8, Search +8, See Force +8, Knowledge (biology, chemistry, Jedi lore, technology) +7, Move Silently +7, Craft (grenades) +6
Improved Initiative, Cosmopolitan (Handle Animal), Skill Emphasis (Sense Motive), Run, Aware
Unassuming Appearance, Calming Presence