Baloo

Baloo byl samotářský Wookiee z Kashyyyku, amatérský včelař, průvodce loveckých výprav divočinou a později člen posádky Jolly Jedie.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se v Karrambaculleku v roce 37 BBY, vychodil tamní základní školu a následně se začlenil mezi lovce, které vesnici obstarávali potravu. Nebyl nijak výjimečně přesný střelec, ale vynikal ve schopnosti splynout s prostředím a využíval ho ve svůj prospěch tak elegantně, že mu byly brzy svěřeny povinnosti průvodce. Než vypukla válka klonů, měl za sebou několik úspěšných výprav do Země stínů, odkud se skoro vždycky vrátil beze ztrát, a ve chvílích volna se věnoval svým včelám. Do obrany vesnice před častými nájezdy otrokářů se ale zapojoval jen minimálně, protože byl jednoduše skoro pořád pryč.

Občanská válka

Ještě nějaký čas po pádu Republiky se snažil normálně fungovat, ale pár let před bitvou o Yavin byl společně s mnoha dalšími vesničany lapen a odveden do Tábora 52, kde mu byl implantován ihnibiční čip a on musel okopávat kashyyycký chmel. Až tři týdny po zničení Hvězdy smrti ho zachránil kashyyycký odboj, s nímž se dostal na základnu v mlhovině Tyyyn a který později s díky opustil, aby se přidal k povstalecké buňce dědice karrambaculleckého trůnu.

Potenciália

Většinu času asi trávil mezi stromy v hangáru a snažil se tam chovat včely, ale třeba se někdy hodily i jeho schopnosti průvodce.

d20

Scout 4
Hide +10, Listen +8, Search +8, Survival +8, Spot +7, Knowledge (beekeeping) +6, Move Silently +6, Swim +6
Alertness, Sharp-Eyed, Improved Initiative