Baldy Crew

Baldy Crew byl neoficiální název jednotky klonů z Kamina přidělených na dosloužení k admirálce Engels. Všichni pocházeli z várky klonů, která přišla na svět v roce 30 BBY, a v době založení skupiny již byli plešatí a všichni stormtroopeři jimi pohrdali. Byli to ale pohodáři, na které se dalo spolehnout, s bohatstvím bojových zkušeností, o nichž se mohlo klasickým stormtrooperům jen zdát.

Historie

Všichni členové týmu byli původně přiděleni k různým jednotkám a nasazeni až v posledním roce války klonů. Do roku 15 BBY nosili lehce upravenou zbroj klonů, poté byli nuceni upgradovat na zbroje stormtrooperské, které si ovšem rovněž hodně upravili.
Jednotka jako taková z nich byla utvořena až v roce 10 BBY, kdy byli považováni za příliš staré na to, aby se ukazovali na veřejnosti spolu se stormtroopery, a byli převeleni pod admirálku Engels, která je měla nějak využít. Ta je nejen převelela do jednoho týmu, ale také jim nechala odstranit kontrolní čipy, neboť je vzhledem k pokročilé fázi čistky považovala za redundantní a nechtěla riskovat, že z nich dostanou rakovinu nebo zastřelí ji. Dostali k dispozici jednu lambdu a během následujících let dostávali samé horší, zpravidla sanitační úkoly a předpokládalo se, že co nevidět zařvou.
V roce 0 ABY sloužili na palubě Götterdämmerungu, kde hlídali serverovnu a další méně kritická místa. Tam jim během působení lodi na oběžné dráze Kashyyyku proklouzl R5-D4, který získal kódy klíčové k osvobození Tábora 52. Před seřváním a degradací je zachránilo následné rozbombardování lodi pyrogelovými hlavicemi z archaické kocábky a přesun interdiktoru do suchých doků na Kuatu, kde už se definitivně neměli šanci dostat do akce.
V rámci podpory operace Valkýra je pak pod své velení dostal agent Tonewy, který si je oblíbil a se kterým absolvovali několik cvičení a slušně se sehráli.
V červenci téhož roku vyrazili na první ostrou akci na Nar Shaddaa, kde Kodymu pomáhali v honu na členy Inkvizice. V tom následně pokračovali a přispěli k poškození její sekce na Rozengardu. Po rekonvalescenci vyrazili s lordem Tonewym na Okamar, kde rovněž přiložili zbraně k dílu, a následně se sami vrátili za Frau Engels, aby podali zprávu o dalším úspěšném oslabení Inkvizice.
Dne 28. 8. 0 ABY byli jedním ze dvou výsadků provedených na Citadelu, kde úspěšně udrželi pozice a i přes vážné zranění velitele to všichni přežili.
Za podíl na úspěchu operace Trebuchet jim Frau Engels povolila účast na oslavách v Kančím hnízdě, kam se s Kodym vydali všichni kromě velitele Bruce, toho času v bactě. Po návratu na Götterdämmerung je Frau všechny vyznamenala a za odměnu poslala do zaslouženého důchodu. Byli převeleni na tajnou základnu na planetě Valhalla v Neznámých regionech, kde užívali odpočinku a stali se relativně respektovanými členy tamní společnosti. Dubnový pogrom, kdy byla operace díky Carke prozrazena, tak přežili, jen přišli o státní penzi, a mohli se připravovat na případné odvetné opatření ze strany Císaře.

Členové

  • CC-9966 "Bruce", důstojník
  • CT-99889 "Chris", vibrosekerník
  • CT-99910 "Dwayne", medik
  • CT-99919 "Vin", tichý zabiják
  • CT-99945 "Ben", odstřelovač
  • CT-99965 "Zdeněk", těžká palebná podpora
  • CT-99974 "Sam", demoliční expert