Baldy Crew

Baldy Crew byl neoficiální název jednotky imperiálních stormtrooperů přidělených k admirálce Engels. Všichni byli plešatí, jejich kádrové posudky patřily k nejhorším v Impériu a celkově neměli příliš valnou pověst, ale byli to pohodáři a dalo se na ně spolehnout.

Historie

Od založení jednotky přibližně do poloviny roku 0 ABY sloužili na palubě Götterdämmerungu, kde hlídali serverovnu a další méně kritická místa. Tam jim během působení lodi na oběžné dráze Kashyyyku proklouzl R5-D4, který získal kódy klíčové k osvobození Tábora 52, ale za to byli chlapci většinou spíš rádi. Méně byli rádi za následné rozbombardování lodi pyrogelovými hlavicemi z archaické kocábky a přesun interdiktoru do suchých doků, kde už se definitivně neměli šanci dostat do akce.
V rámci podpory operace valkýra je pak pod své velení dostal agent Tonewy, který si je oblíbil a který rozjel neotřelý program na výcvik postradatelných členů týmu. Společně absolvovali několik cvičení a slušně se sehráli.
V červenci téhož roku vyrazili na první ostrou akci na Nar Shaddaa, kde Kodymu pomáhali v honu na členy Inkvizice.

Členové

Tohle by si mohl Kody vyplnit sám.