Baldy Crew

Baldy Crew byl neoficiální název jednotky klonů z Kamina přidělených na dosloužení k admirálce Engels. Všichni byli plešatí a všichni stormtroopeři jimi pohrdali, ale byli to pohodáři, na které se dalo spolehnout, s bohatstvím bojových zkušeností, o nichž se mohlo klasickým stormtrooperům jen zdát.

Historie

Všichni pocházeli z várky klonů, která přišla na svět v roce 30 BBY.
Původně byli přiděleni k různým jednotkám a nasazeni až v posledním roce války klonů, ale po několika bojích a přeskupeních se ocitli v jednom týmu. S koncem války a nástupem Impéria byli.
Do roku 15 BBY nosili lehce upravenou zbroj klonů, poté byli nuceni upgradovat na zbroje stormtrooperské, které si ovšem rovněž hodně upravili.
Kolem roku 10 BBY byli považováni za příliš staré na to, aby se ukazovali na veřejnosti. Byli převeleni pod admirálku Engels, která je měla nějak využít a která jim nechala odstranit kontrolní čipy, neboť je vzhledem k pokročilé fázi čistky považovala za redundantní a nechtěla riskovat, že z nich dostanou rakovinu nebo zastřelí ji. Během následujících let dostávali samé horší úkoly a předpokládalo se, že co nevidět zařvou.
V roce 0 ABY sloužili na palubě Götterdämmerungu, kde hlídali serverovnu a další méně kritická místa. Tam jim během působení lodi na oběžné dráze Kashyyyku proklouzl R5-D4, který získal kódy klíčové k osvobození Tábora 52. Před seřváním a degradací je zachránilo následné rozbombardování lodi pyrogelovými hlavicemi z archaické kocábky a přesun interdiktoru do suchých doků na Kuatu, kde už se definitivně neměli šanci dostat do akce.
V rámci podpory operace valkýra je pak pod své velení dostal agent Tonewy, který si je oblíbil a se kterým absolvovali několik cvičení a slušně se sehráli.
V červenci téhož roku vyrazili na první ostrou akci na Nar Shaddaa, kde Kodymu pomáhali v honu na členy Inkvizice. V tom následně pokračovali a přispěli k poškození její sekce na Rozengardu. Po rekonvalescenci vyrazili s lordem Tonewym na Okamar, kde rovněž přiložili zbraně k dílu, a následně se sami vrátili za Frau Engels, aby podali zprávu o dalším úspěšném oslabení Inkvizice.
Dne 28. 8. 0 ABY byli jedním ze dvou výsadků provedených na Citadele, kde úspěšně udrželi pozice a i přes vážné zranění velitele to všichni přežili.
V následujících měsících je Frau Engels všechny vyznamenala a poslala je za odměnu do důchodu. Byli převeleni na tajnou výcvikovou základnu na planetě Valhalla v Neznámých regionech, kde kde užívali odpočinku a stali se respektovanými bojovými instruktory. Dubnový pogrom, kdy byla operace díky Carke prozrazena, tak přežili, jen přišli o státní penzi.

Členové

  • CC-9966 "Bruce", důstojník
  • CT-99889 "Chris", vibrosekerník
  • CT-99910 "Dwayne", medik
  • CT-99919 "Vin", tichý zabiják
  • CT-99945 "Ben", odstřelovač
  • CT-99965 "Zdeněk", těžká palebná podpora
  • CT-99974 "Sam", demoliční expert