Bagr

„No ťuťu, pojď k mamince.“
- Tamora na svého patnáctimetrového miláčka

Barg byl reek z Ylesie, desetitunový mazlíček čarodějnice Tamory. Díky sithské alchymii byl ještě větší a výrazně ošklivější než ostatní příslušníci jeho druhu, nedělalo mu velké problémy vydržet delší dobu v nehostinné atmosféře Karafuta a kromě ohyzdných klů mu jako zbraň sloužily i extrémně kyselé sliny, které zvládal plivat ve značném množství a koncentraci i na docela velkou vzdálenost. Byl sice absolutně poslušný a zvládal aportovat všechno od klacíků po AT-ST, ale málokdy to paničce donesl vcelku. Spal v pelíšku na nádvoří Citadely, ale měl přístup i dovnitř.

Historie

Narodil se roku 16 BBY na Ylesii a jako roční, veskrze normální reek byl odchycen partou lovců a prodán dathomirské čarodějnici, která ho chtěla na pokusy. Poté, co se jí několik z nich povedlo tak moc, že je zaznamenala ve svém Zeleném grimoáru, si pekelné zvířátko tuze oblíbila a za dobré chování ho krmila rancory. Většinu času se relativně volně potuloval po okolí Citadely, užíral kamení a nic mu nechybělo.
Po roce 2 BBY si s ním často hrál Sikh, na kterého si následkem toho celkem zvykl a už ho nechtěl rozdupat tak často jako cokoliv jiného.
28. 8. 0 ABY ho ze spánku vyrušil výsadek hrdinů, který přiletěl osvobodit Emily a zlikvidovat inkviziční baštu. Bagr si s nimi chtěl nejdřív hrát, ale protože po něm Baldy Crew včetně Zdeňka začala pálit, rozzuřil se a pro začátek nabral jejich loď na kly. V další destrukci mu bránil Kody-Kann Tonewy, který ho s vypětím všech sil zvedl pomocí Síly, ale Bagr po něm plivl kyselinu a osvobodil se. Toho, že mu na krk skočila Fidorkka, si všiml až ve chvíli, kdy mu zkusila vrazit meč do páteře, a i když ho pak vesměs symbolicky škrábly Kodyho světelné meče, zabila ho až detonace granátu, který mu Fidorkka nacpala do díry v krku.
Jeho hlavu pak za krvavého sněžení odřízla a vzala si ji jako trofej nejdřív na Oarlig a později na Jolly Jedie, kde ji od posledních zbytků masa dokonale očistili rezidentní mravenci woora. Kly pak Fidorce posloužily jako materiál na výrobu vlastního světelného meče.

d20

sithspawn herd animal 10
Intimidate +25, Listen +5, Survival +5, Hide -6
Great Fortitude, Stamina, Endurance
Size Category Increase, Thickened Hide, Acid Breath