Bába z bláta

Bába z bláta: 23.-26. 4. 1 ABY
Kdo se zúčastnil: Champbacca, Demonbacca
Místo určení: Vnější okraj, sektor Braxant, Vib 3

Úvod do děje

Dvojice hrdinů se na základě Kanryho zprávy stavila na Boyarru, aby prověřila, co přesně se to s Wyrrgym děje. Podle očekávání byl v kómatu, ale také si vyklepáváním morseovky říkal o nalezení Stařeny, pročež se hrdinové po přezbrojovacím a loučícím mezipřistání na Jolly Jediovi vydali do Vnějšího okraje, na místo jejího posledního známého výskytu.

Detaily

23. 4. 1 ABY

14:30 Palpatinův palec vstoupil do soustavy, proletěl kolem Vibliblomu a začal sestupovat k Vibu 3, který si Chlouppek pamatoval ze své dávné návštěvy. Po cestě oba ozkoušeli jeho nový vokalizátor od Pishty s Fishtou a snažili se na Holonetu najít nějaké novinky o měsíci, ale jeho nejaktuálnější záznam byl osm let starý.
14:41 Přistáli v hlavním městě, kam je nasměroval dispečink z vesmírné stanice, zaplatili parkovací poplatek a vyrazili na průzkum okolí.
14:46 Zapadli do první krčmy a jali se vyzvídat od jediného přítomného štamgasta, jestli o Stařeně něco neví. Nevěděl nic aktuálního, pouze je přivedl na stopu zlé korporace Cordia, která na měsíci stavěla nový důl a využívala tamní levnou pracovní sílu.
14:56 Poděkovali dědkovi, zaplatili mu útratu a šli se podívat do náborového střediska společnosti.
15:01 Vstoupili dovnitř a začali se vyptávat na detaily těžební operace. Recepční byla ale poněkud napruzená, že nemůže jít ve tři domů jako všichni normální zaměstnanci na odlehlých měsících, a Chlouppek na ni tlačil čím dál tím víc.
15:03 Recepční zavolala ostrahu, aby dva nezvané chlupáče vyvedla. Chlouppek se jim vysmíval do ksichtu, ale Champbacca ho na poslední chvíli odtáhl a byl klid, recepční pouze poznamenala pro svou kolegyni, že příště už toho otrapu ani nemá pouštět dovnitř.
15:10 Hrdinové zapadli do nedaleké hospody U Vykdákané veverky a s potěšením zjistili, že je uvnitř mnohem víc lidí než v té předchozí. Přičítali to jak kvalitě zařízení, tak faktu, že před pár minutami skončila všem slušným lidem z okolí robota, a začali se s místními družit v naději, že toho o Stařeně a Cordii zjistí víc.
16:10 Po pár rundách měli jasno v tom, že o Stařeně mají sice místní nějaké povědomí, ale ve městě se už dlouho neukázala.
16:15 Chlouppek došel k názoru, že by se do Akyřiny chýše nejspíš dokázal dostat po paměti, ale neměl k tomu dostatečně detailní mapu terénu. Pověřili tedy jednoho z místních, jestli by jim za úplatu neskočil do pobočky Cordie, a doufali, že tam v tuto požehnanou hodinu bude ještě aspoň noční hlídač.
16:31 Pověřený domorodec se vrátil a měl s sebou i dostatečně podrobnou topografickou mapu měsíce, takže na ní Chlouppek okamžitě začal pracovat a hledal povědomé terénní body, kolem kterých musel před pětasedmdesáti lety prolétat. Pověřený domorodec mezitím rozfofroval zbylé peníze a objednal rundu pro všechny přítomné.
16:50 Chlouppek našel dům, který považoval za ideálního kandidáta na průzkum, ale protože měli rozpito, dohodli se, že půjdou, až dopijí.

24. 4. 1 ABY

05:40 Hospoda byla vypita v čase jen trochu horším, než jak tomu bývalo za starých časů, a pánové se odebrali na palubu Palce, trochu se před průzkumem Stařenina srubu prospat.
05:49 Cestou do doků potkali dvojici místních strážníků a beze slov se s nimi shodli na tom, že si navzájem nebudou působit potíže.
06:12 Úspěšně dokorzovali k Palpatinovu palci, nařídili si budíka na poledne a šli spát.
12:00 Zazvonil budík, Champbacca ho reflexivně zamáčkl.
12:10 Budík zazvonil podruhé, tentokrát už se oba vzbudili a šli se nasnídat z lodních zásob švábů a zelené.
12:33 Palpatinův palec se zvedl z přistávací dráhy a Chlouppek s ním zamířil k vybranému domu v lesích. Champbacca zaznamenal zvýšenou emanaci Síly z místa dál od cíle, ale setrvali na kurzu s tím, že to mohou prověřit později.
12:45 Přistáli na mýtině nedaleko srubu, Chlouppek se pochlubil, že jeho střechu stavěl sám, a Champbacca mu ji neironicky pochválil. Oba vyrazili k budově, vědomi si toho, že v lesích kolem nich se pohybují skupiny čehosi inteligentního, jež postřehly přilétající loď.
12:47 Prošli vylomenými dveřmi do srubu, kde byl nepořádek nasvědčující tomu, že tam v minulosti někdo něco hledal. Champbacca dům prohlédl v Síle a neshledávaje na něm v tomto směru cokoliv zajímavého, přesunul se ke dveřím, kde hlídal okolní les. Chlouppek pokračoval v ohledávání místa činu.
12:49 Našel stopy toho, že ve srubu pravděpodobně nežila jen jedna osoba, a aby si tuto teorii ověřil (nikoliv tedy z jakéhokoliv jiného důvodu), prohrábl i šatník se spodním prádlem, kde našel i něco na chlapa a památeční dupačky.
12:50 Po dalším prolézání domu nalezl Chlouppek dílnu, kde byl podle všeho v minulosti zkonstruován přinejmenším jeden světelný meč. Champbacca zaznamenal, že se některé skupiny tvorů venku začínají nebezpečně rychle přibližovat ke srubu a nepůsobí vůbec nadšeně. Došlo jim, že to pravděpodobně budou domorodí Vibladoni, o kterých se dozvěděli při studiu starých záznamů na Holonetu.
12:51 Champbacca navrhl, že se schovají ve skříních, ale nakonec postavil vodu na čaj a sbíral všechny hrnky, co našel. Chlouppek šel vyjednávat.
12:52 Z lesa vystoupil nejodvážnější Vibladon, Chlouppek mu na verandě pomalu ukázal, že zahazuje zbraň a nechce se bít. Ještěr vypadal zaskočeně, nikoliv však pádem sekery, nýbrž vetřelcovým vzhledem. Obratem vytáhl dřevěnou figurku Wookie a za nadšeného vokálního projevu ji porovnával se živým chlupáčem, který na něj mávl, ať jde blíž.
12:53 Champbaccovi se začala vařit voda, zalil první listí, co našel a co vypadalo čajovitě, a štrádoval si to s podnosem na verandu. Tam mezitím probíhal první kontakt zvědavého ještěra a Chlouppka.
12:54 Vibladon začal řvát na ostatní party, které mu odpovídaly. Ve chvíli, kdy spatřil druhého chlupáče s čajem, byl znovu nadšen a ujišťoval ostatní, že si fakt jako kurva nedělá prdel omg.
12:55 Champbacca naservíroval čaj, Chlouppek pozval ještěra i s kamarády, ať si sednou, a oni skutečně pomalu vylezli z lesa a ostýchavě se usazovali. Wookiové demonstrativně upili z čaje, aby bylo vidět, že je nechtějí otrávit, a kromě toho, že si trochu spálili držky, jim bylo fajn. Jenom si tedy moc nerozuměli.
12:56 Ke stolu se prodral vousatý Vibladon, kterému jeho kolegové ochotně uvolnili jedno místo, a ukázalo se, že umí velmi lámaným basicem. Začal pomalý dialog.
12:59 Hrdinové se konečně dozvěděli něco důležitého a zajímavého: že si domorodci pálí nějaký vlastní líh, jen ho naneštěstí nemají s sebou. Chlouppek z něj ale vytáhl souřadnice jejich vesnice a poznamenal si ji, aby se tam pak mohli vrátit a třeba si opatřit recepturu pro Ch&Ch.
13:01 Champbacca nechal kolovat placatku s cligovicí coby univerzální ořechový překladač a docela to zabralo.
13:03 Vyšlo najevo, že předlohou figurky Wookie je sám Wyrrgy, který se před pětasedmdesáti lety během rekonvalescence spřátelil se Zok’Tukovým otcem a vyměnili si akční panenky. Ostatní mu pak dřevěného chlupáče natolik záviděli, že si začali vyrábět své vlastní, vznikaly kolem nich hrdinské eposy a stávalo se z nich rodinné dědictví.
13:06 Dozvěděli se něco o společnících Stařeny, jejich pohlaví a přibližný věk.
13:08 Zok’Tuk také vypověděl, že je Stařena léčila a organizovala, pomáhala jim bránit se zlému korporátu a před čtyřmi měsíci se pokusila vyjednat mír, ovšem už se nevrátila. Vibladoni, kteří ji na jednání doprovázeli, vypověděli, že šla dobrovolně a nařídila jim, aby se nepouštěli do žádných násilných akcí. Ještěři tak v následujících týdnech tábor pouze obezřetně sledovali a sem tam o něm zazpívali sprostou písničku duchům lesa.
13:39 Další zajímavou informací bylo, že se Stařenu vydala zachránit její mladá společnice ze srubu, ovšem od té doby o ní neslyšeli.
13:58 Champbacca zjišťoval taktické možnosti domorodců, které měl v úmyslu použít alespoň jako diverzi, nicméně to moc dobře nevypadalo.
14:01 Zok’Tuk hrdinům vyprávěl o kudlankosaurech, zdejších kudlankovitých potvorách, na které sice Champbacca trochu dostal chuť, ale uznal, že bude lepší je aktivně nevyhledávat a nedráždit. Chlouppek od něj vysomroval vzorek jakési halucinogenní rostliny, v pytlíku popsaném zvláštními runami.
14:20 Po dlouhé debatě se hrdinové shodli na tom, že brát tábor útokem nebo ho infiltrovat v noci je zatím příliš náročné a že jednodušší bude se nechat přechodně zaměstnat. Chlouppek měl ale bohužel v pobočce v hlavním městě černý puntík, a tak museli využít jiné.
14:22 Rozloučili se s Vibladony, podepsali několik akčních panenek a odletěli přeparkovat, než jim zase ve tři všechno zavřou.
14:32 Palpatinův palec dosedl na novou, ještě hůř udržovanou louku v druhém největším městě a po jeho zamčení se posádka vydala sehnat si práci.
14:59 Vešli do menšího náborového centra, kde z nich vzhledem k času měli hroznou radost, ale záhy zjistili, že se jim těch pár minut přesčasu asi vyplatí. Oba se totiž prezentovali jako relativně schopní a vyškolení pracovníci, co jsou ochotni pracovat za méně, protože nemají kompatibilní papíry a potřebují peníze na palivo. Z toho vyplynula další velká výhoda, že se zdrží jen krátce a nebudou potřebovat zdravotní pojištění.
15:06 Oba dostali identifikační karty a byli instruování, ať jsou druhý den před sedmou na shromaždišti v doku, odkud budou do tábora převezeni hromadným spojem v sedm nula nula přesně.
15:07 Recepční urychleně zavřela barák a šla domů, oba chlupáči se s vědomím, že do rána je času dost, rozhodli podívat po nějaké té hospodě.
15:30 Jednu našli, začali se socializovat a i když nemachrovali jako minule a neplatili rundy kolem dokola, rychle tam poznali pár podobně smýšlejících štamgastů. Jedním z nich byl i Winston Theball, jenž pro Cordii už nějaký čas pracoval a jemuž se tedy věnovali nejvíc s tím, že je tam zítra pořádně uvede.
23:59 Distinguovaně dopili poslední sud a šli se vyspat do lodi.

25. 4. 1 ABY

00:35 Hrdinové si nastavili budíka, prozřetelně ho dali dál od palandy a zalehli.
06:15 Budík zazvonil, Champbacca se ho marně pokusil zničit a díky tomu se oba probudili s dostatečným předstihem na snídani.
06:45 Protože parkovali nedaleko místa srazu, posnídali dalších pár švábů a až pak vyrazili do roboty.
06:49 Ve frontě spatřili Winstona, k němuž se přidružili a s nímž následně na palubě svozového vehiklu odjeli až do cílového tábora.
07:14 Champbacca ještě za jízdy definitivně vyloučil, že by sálání Síly mohlo být způsobeno přítomností Stařeny, protože na jednoho tvora bylo jednoduše moc velké.
07:20 V cíli vystoupili, píchli si příchod a byli předákem posláni každý jinam. Plán byl takový, že první den budou nerušeně pracovat a sbírat informace, pak se uvidí.
07:25 Chlouppek začal kopat základy nových budov a mohl si tak krásně prohlédnout fungl nový energetický plot kolem tábora, Champbacca byl jako svářeč s vlastními brýlemi poslán do správní budovy, instaloval hromosvody a přemýšlel, jaké zábavné kousky by mohl provést s autogenem či acetylenovo-kyslíkovými bombami. Oba ale pracovali na 120 % a neflákali se ani ve chvílích, kdy je nikdo nehlídal.
12:00 Táborem se rozezněla siréna ohlašující obědovou pauzu. Champbacca uhasil plamen, Chlouppek odložil krumpáč a sešli se v kantýně, kde si dali prímovou sekanou a kde hodili řeč s pár dělníky. Pokusili se sblížit i s bezpečáky a Chlouppek před nimi zmínil, že by měl zájem stát se jedním z nich, ale byli to malí páni a odkázali ho na náborové centrum ve městě.
12:29 Chlouppek z hladu dojedl nejen druhou porci, ale i talířky, a oba se pomalu zvedali, že půjdou zase makat.
13:37 Oba hrdinové už si stihli udělat poměrně detailní obrázek o počtech stráží, půdorysu základny a dalších věcech, ale stále netušili, co je v šachtě uprostřed, kam nikdo nechodil a odkud sálala Síla.
15:00 Sirény vyhlásily odpolední patnáctiminutovou pauzu na kafe a cigáro, ale Champbacca ani Chlouppek nepřestali pracovat, protože takovéhle siestičky jsou pro máčky, do kafe by si stejně nemohli dát rum a kouření zabíjí.
15:15 Konec pauzy, předáci byli mile překvapeni, kolik toho jejich svěřenci během pauzy stihli vykonat nad rámec svých povinností.
18:30 Padla, všichni pracovníci začali pomalu odkládat vybavení a přesouvat se na shromaždiště k odvozu.
18:36 Dva hrdinové si píchli odchod, dostali zaplaceno a setkali se za turnikety.
18:40 Nastoupili do vznášedla a většinu cesty kecali s Winstonem o kravinách. Vysvětlili mu, že si potřebují vydělat na palivo, aby mohli letět zase o měsíček dál, on jim vyprávěl o bábovce svojí mámy a trochu se podivoval Chlouppkovu hlasu, načež se při vysvětlování moc nasmál.
19:00 Vznášedlo dorazilo do cíle, všichni vystoupili. Zatímco někteří šli do hospody, většina včetně dvou chlupáčů šla na kutě, protože měli následující den další šichtu.
19:04 Champbacca s Chlouppkem vlezli do Palpatinova palce, ale spát nehodlali. Vyčkali, než bude venku zase klid, a mezitím se ozbrojili a dotáhli načnutou flašku zelené.
19:20 Vystoupili na přistávací plochu a zamířili k místnímu obchodníkovi s náhradními díly, jestli nemá na půjčení něco, na čem by si relativně dlouhou cestu trochu zkrátili.
19:35 Našli ho, ještě nespal a něco měl, starší swoop, na který se pohodlně vešli oba. Domluvili se na ceně a vyrazili.
19:45 V optimální vzdálenosti od tábora zastavili, schovali swoop v roští a dál pokračovali pěšky.
20:05 Obešli tábor do míst, kde se kousek za plotem nacházel generátor, a zvažovali, co dál. Mohli ho vyřadit iontovým granátem, který s sebou Chlouppek náhodou měl, ale pak by přišli o výhodu momentu překvapení, což se jim nehodilo.
20:13 Chlouppek odešel kousek stranou a zkusil proti plotu hodit šišku, aby viděl, co to dělá. Šiška byla anihilována a zazněl krátký automatický poplach.
20:25 Poplach utichl, hrdinové mezitím vymysleli plán, který počítal s nasazením ochočených veverek, ovšem který vzápětí zavrhli.
20:30 Do tábora doletělo vznášedlo, z nějž vyskákala hromada ozbrojených mužů. Obavy hrdinů, že to jsou posily přivolané kvůli jejich šiškovému útoku, však byly liché.
20:40 Na vznášedlo pro změnu naskákala jiná hromada ozbrojenců a odletěli pryč. Champbacca s Chlouppkem tak měli předpokládané okno, kdy se mění bezpečnostní směny, ne že by jim tato informace v danou chvíli k něčemu byla.
20:48 Shodli se na tom, že snáz se jim bude do tunelu dostávat zevnitř, a akci odpískali.
21:01 Našli swoop a pár oříšků, načež zamířili zpátky do města.
21:21 Vetešník stále nespal, tak mu vrátili swoop a odebrali se na Palpatinův palec ke krátké poradě nad švábem s trochou řasové omáčky.
22:00 Šli spát, aby byli druhý den v práci čerství a mohli se o odpolední pauze pokusit vniknout do tunelu.

26. 4. 1 ABY

06:15 Budíček, snídanička, pohodička.
06:45 Odchod na shromaždiště, kde už na hrdiny netrpělivě čekal Winston.
06:55 Champbacca spekuloval, že kdyby bylo potřeba do tábora propašovat zbraně nebo něco podobně nelegálního, nejspíš by se to dalo, protože pracovníci procházeli rámem jenom při nástupu a vozidlo nikdo nekontroloval. Výbavu by tak šlo buď přilepit ke karoserii, nebo možná i podat oknem. Doufali však, že to nebude potřeba.
07:21 Oba si píchli příchod, šli makat a už se těšili na oběd.
07:25 Champbacca pokračoval v přivařování hromosvodů na správní budovu, Chlouppek byl převelen do ubikací, kde měl pracovat na nových krovech.
07:29 Champbaccovi nějaký vylízaný kokot přes noc přerovnal vercajk, a kdyby byl slepý svářeč zjistil jeho identitu, normálně by ho vzal trubkou po pazourách.
12:00 Táborem se rozezněla siréna ohlašující obědovou pauzu. Champbacca uhasil plamen, Chlouppek se spustil z krovů a sešli se nad sekanou.
12:15 Od Winstonova dalšího kamaráda se dozvěděli něco o krvavější historii tábora, na který údajně v minulosti útočily domorodé kmeny, což byl ostatně důvod, proč tam byla významně posílena obrana.
12:29 Hrdinové dojedli a významně se na sebe podívali, že o odpolední cigárpauze půjdou na věc.
15:00 Sirény vyhlásily odpolední patnáctiminutovou pauzu, Chlouppek i Champbacca se opatrně, leč živě přesunuli ke vstupu do tunelu a shledali, že jim nikdo nebrání ve vstupu. Vešli do štoly, která vedla kamsi pod tábor a ze které dál emanovala Síla.
15:04 Po urychleném přesunu vyztuženou chodbou dospěli do přírodní části podzemního komplexu, do jeskyně, v níž se nacházelo několik bazénků bublajícího bahna. Právě z nich vyvěrala Síla, ale hrdinům se ani po chvíli důkladnějšího prohlížení nepovedlo najít v nich jakékoliv cizí těleso nebo jakoukoliv jinou stopu Stařeniny nedávné přítomnosti.
15:05 Chlouppek si všiml geologického stanoviště a našel datapad s datovou kartou, jejíž obsah začal kopírovat do svého omnitoolu.
15:10 Kopírování bylo dokončeno, Champbacca mezitím zkoumal bahno a došel k závěru, že Simbaccovi by asi chutnalo víc. Chlouppek vrátil datapad na stůl a vyrazili zpátky na povrch.
15:14 Zavčas opustili tunel a vrátili se na své pozice, kde pokračovali v práci.
16:16 Chlouppek zapadl do kadibudky a snažil se najít něco ve zkopírovaných datech, ale šlo pouze o nudnou analýzu podloží a ani chemické složení bláta mu neřeklo nic nového.
16:24 Vzdal to a šel radši dál makat.
18:30 Padla, všichni pracovníci začali uklízet nástroje a přesouvat se na shromaždiště k odvozu.
18:35 Dva hrdinové si píchli odchod, dostali své poctivě vydělané peníze a setkali se za turnikety s Winstonem.
18:40 Nastoupili do vznášedla a cestou se bavili s Winstonem a jeho kámošem od oběda, kterého tuze zajímalo, jak Champbacca přišel k Palpatinově palci. Ten mu něco nakecal, Chlouppek to přeložil a bylo dobře.
19:00 Vznášedlo dorazilo do cíle, všichni vystoupili.
19:04 Champbacca s Chlouppkem vlezli do Palpatinova palce a živě diskutovali o dalším postupu. Bylo totiž zjevné, že v táboře Stařenu nenajdou, ale zároveň nebylo tak docela jisté, kde by ji najít mohli.
19:20 Bylo ujednáno, že se pokusí vyzpovídat šéfa bezpečnostní sekce, který by se měl co nevidět vracet do města.
21:00 Do města dorazilo vznášedlo s vystřídanou denní směnou bezpečáků. Většina z nich zamířila skupinově do nedaleké krčmy a dvojice hrdinů je následovala.
21:40 Ti, co měli druhý den další směnu, dopíjeli, že půjdou, skupina se postupně rozpadávala. Velitel s několika kolegy zůstal a došlo i na pár panáků.
22:55 Velitel bezpečnosti se dobavil s kolegou, dopil, zaplatil a zvedal se. Champbacca s Chlouppkem ho napodobili.
22:58 Začalo sledování, Wookiové si však udržovali odstup a připitý velitel ani nepojal podezření.
23:19 Velitel zastavil u domovních dveří a hledal klíče, Champbacca viděl, že uvnitř jsou další lidé, a tak šli na věc.
23:20 Začali po dobrém, ale velitel byl navzdory mírné opilosti značně agresivní a nespolupracoval.
23:22 Champbacca mu ovlivnil mysl a ke spolupráci ho přiměl, aniž mu museli zlámat hnáty, což bylo fajn. K jejich smůle toho ale mnoho nevěděl a jen potvrdil dříve zaslechnuté drby, že tábor měl velké problémy s útoky domorodců.
23:25 Odkýval jim, že na ně do rána zapomene a že se nad sebou zamyslí, našel klíče a šel spát.
23:26 Hrdinové se rozhodli, že zkusí poslední možnost, návštěvu zdejší pobočky Cordie.
23:44 Pobočku hlídal jeden noční strážný, který seděl za recepcí a sledoval kamery.
23:45 Chlouppek zaklepal na dveře, zamával tisícikreditovým čipem a dal hlídači najevo, že s ním chce mluvit, ať jde blíž. Děda vstal a šel, hlavně ze zvědavosti, co to je za kokoty.
23:46 Chlouppek strážníkovi navrhl, že mu těch tisíc kreditů dá, když ho na deset minut pustí k počítači a nebude dělat kraviny. Hlídač ho upozornil, že i když to zní lákavě, jeho čin by byl pořád zvěčněn na kamerách, takže děkuje, ale nemá zájem.
23:47 Chlouppek předstíral, že přes dveře neslyší, hlídač je otevřel a byl obratem čapnut a omráčen.
23:49 Chlouppek se nahackoval do recepčního terminálu, vypnul zámky v horním patře a začal upravovat záznam z kamer. Champbacca naaranžoval hlídače na židli, zajistil mu bouchačku a šel hlídat ke dveřím.
23:55 Chlouppek měl hotovo, kamerové záznamy z jejich vpádu byly vymazány a nahrazeny smyčkou předchozího dění, a to ještě s hodinovou rezervou. K citlivějším údajům ani ke svému záznamu z pobočky v hlavním městě se ale nedostal, a tak si zjistil, kde sedí ředitel, a vyrazil o patro výš.
23:58 Vpadl do ředitelovy kanceláře a začal hackovat jeho počítač.

27. 4. 1 ABY

00:14 Chlouppek prolomil heslo ředitele pobočky a začal hledat zhruba čtyři měsíce staré záznamy z incidentů v táboře. Champbacca mezitím na recepci zalil strádající kytky.
00:20 Chlouppek našel, co potřeboval: záznam o tom, že Stařena byla zajata, po čtyřech týdnech převezena na sousední měsíc a souzena pro sabotáž, vyvolávání nepokojů a brzdění ekonomického rozvoje. V záznamech navíc stálo, že by měla být popravena právě dne 27. 4. 1 ABY. Co ve zprávě nebylo, to byla skutečnost, že Akyra byla ve skutečnosti neveřejně popravena již 13. 4. a toto bylo pouze divadlo režírované inkvizitorkami ze sekce 9.
00:21 Našel i bonus v podobě několika zpráv, z nichž to vypadalo, že se společnost dopouští jakýchsi nekalých praktik. Pro případné pozdější užití si zkopíroval celou poštu.
00:26 Chlouppek počítač bezpečně vypnul a seběhl dolů.
00:30 Hlídačovou kartou si otevřeli dveře, Champbacca je podržel, Chlouppek ji i s tisícikreditovým čipem vložil zpátky do kapsy spícího muže a urychleně vypadli, než zase začnou fungovat kamery.
00:59 Palpatinův palec se zvedl z přistávací dráhy a Chlouppek ho navedl směrem k Vibu 2.

Následky

Akce plynule přešla v další, hrdinové se cestou stihli sotva napít.
Winston přišel o kámoše, u nichž sice tušil, že se na měsíci nezdrží dlouho, ale takhle rychle to prostě nečekal.
Champbacca s Chlouppkem byli díky přivýdělku jenom asi o dva tisíce kreditů v mínusu, a protože netušili, jaké sračky je čekají, počítali s tím, že se na měsíc ještě někdy vrátí, přinejmenším kvůli studiu vibladoní kuchyně.