Ayn de Royac

Hrabě Ayn de Royac byl šlechtic z Korporátního sektoru, bohatý, ale zároveň relativně štědrý člověk se zálibou v dostizích. Byl menšího vzrůstu, tvář mu kryl impozantní plnovous a uměl šermovat s rapírem.

Historie

Narodil se v roce 85 BBY na Royacu a jakožto prvorozenému synovi tehdejší hlavy rodu a budoucímu dědici obrovského jmění se mu dostalo prvotřídního vzdělání. Své rodiče nezklamal, už v raném věku se dal na politiku a rozjel pár vlastních obchodů, které byly sice v porovnání s těmi otcovými směšné, ale ze kterých jasně čišela jeho kompetentnost.
V následujících letech se se ctí ujal řízení jedné ze šperkařských firem, pokračoval v politické kariéře a budoval si jméno i vlastní jmění. Jediné, čím stárnoucí rodiče rmoutil, pak byla neochota ukazovat se na společenských událostech a vybrat si ženu, se kterou by zajistil pokračování rodu. Většinu svého času totiž trávil prací, jeho jedinou zálibou bylo občasné sledování dostihů a sázení na outsidery.
Roku 29 BBY se na dostizích setkal s vladykou Rhakem z planety Scaline. Slovo dalo slovo, Ayn vyhrál slušné peníze a při oslavách vladykovi kývl, že si vezme jeho dceru Vallu. V roce 28 BBY měli svatbu, nicméně sedmnáctiletou Vallu její o čtyřicet let starší manžel rychle přestal bavit a trávila spousty času na různých večírcích. Protože to ale očekával a jejího poměru s rytířem Mellem si nebyl vědom, plně ji ve společenském životě podporoval a sám pokračoval v hromadění majetku. Pokusy o početí dědice ustaly stejně rychle jako začaly.
V roce 24 BBY mu manželka utekla, což ho dost ranilo, ale lovce pro ni neposlal a doufal, že se vrátí, až v té hnusné galaxii tam venku zmoudří. Nestalo se tak však ani během války klonů, ani později za Impéria, a Ayn se s ní tedy nakonec nechal v nepřítomnosti rozvést. Náhradu za ni však aktivně nehledal, protože cítil, že už mu stejně ujel vlak, a místo toho svou pozornost upřel na vedlejší a méně zaopatřené větve rodu Royac, které podporoval v rozkvětu. Jedním z jeho chráněnců se tak stal i jeho synovec Andrej.
V roce 4 BBY se mu doneslo, že se Valla stala regionální ředitelkou KGB, a vlastně jí to přál, ačkoliv ho mrzelo, že se neozvala.
Zemřel v roce 1 BBY a většinu majetku odkázal ostatním členům rodu, ale pamatoval i na Vallu, které přenechal několik nemovitostí.