Attilla

[„Strejdo, ty jsi gay?“]
[„Ne, princezna.“]
- Kitkkata a Attilla

Attilla byl Wookiee z Rakhuuunu, největší odborník na muzikály a nejhorší průzkumník, jaký kdy kráčel po palubě Jolly Jedie. Měl hudební sluch, cit pro detail a barvy a rád zpíval, ale pobyt v přírodě pro něj byl velmi stresující záležitostí. Byl to strýc Kerripirr a Kitkkaty a zároveň vnuk jedné ze sester kovářky Kellebrambory. Měl rád drinky od Red Romance Inc., ale na veřejnosti dával přednost Martini.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 70 BBY v hlavním městě kolonie a i když si už relativně brzy uvědomil, že ho přitahují spíše ostatní chlapci než děvčata, snažil se udělat radost rodičům, kteří z něj chtěli mít ostříleného průzkumníka. Chodil do skauta a posbíral všechny bobříky, ale to jenom díky pomoci oddílového vedoucího, jinak byl fakt strašně nemožný. Na střední škole propadl muzikálům, které nejen poslouchal, ale podle kterých začal i šít kostýmy, a když pak stál před těžkým rozhodováním, kam dál, opět vesměs kvůli rodičům se stal průvodcem na jednom rakhuuunském safari. Byl v tom sice těžce podprůměrný, ale zájem o takové zaměstnání neměl na průmyslové planetě skoro nikdo, a tak si jej udržel až do války klonů.

Občanská válka

Imperiální útlak se Rakhuuunu dlouho vyhýbal, a tak mohl dál pracovat na safari a později také často hlídal a rozmazloval svoje dvě neteře.1 I on byl ale nakonec zotročen a převezen do Tábora 52 na Kashyyyku, kde byl přidělen k týmům otroků určených primárně k likvidaci. Naštěstí vydržel a tři týdny po zničení Hvězdy smrti ho zachránil kashyyycký odboj v čele s Šošonským králem, s nimiž se přesunul na základnu v mlhovině Tyyyn. Tam potkal nejen svoje neteře, ale taky pár chlupatých štramáků, a protože se všichni rozhodli přidat ke křupkovému odboji, šel taky.
V prvních dnech na palubě se snažil prosadit přetření trupu lodi na jinou barvu, která by lépe symbolizovala naději, ale rychle od toho ustoupil. Snažil se také neúnavně balit Sulacca, za což na něj byli nasraní jak Balmorra, tak sám Sulacco. Jako svatební dar mu dal kupón na výměnu partnerky, na následné hostině se opil a zpíval, že ho miluje.2 V následujících měsících na naléhání neteří tak nějak adoptoval Gurrku, ve volbách nového kapitána po závodech na Raxusu Prime hlasoval pro Wyrrgyho a později se angažoval jako zpěvák a choreograf v kapele Sto opic. Ačkoliv se ho Gurrka pokoušela dát dohromady s Tattarcou, z pochopitelných důvodů neuspěla.
Protože poptávka po kvalitních kostýmech byla na palubě dost omezená a šít běžné věci zvládala Motycca, začátkem léta roku 1 ABY se z vlastní vůle rekvalifikoval na chůvu a pomáhal Monapolacce s péčí o děti.3 Ačkoliv musel ráno často bojovat s depresí,4 nakonec se vždycky vzmužil a svou práci odváděl na výbornou.

Potenciália

Po válce možná koupí Gejzír a přemění ho ve školku.

d20

Scout 5
Listen +12, Move Silently +10, Entertain (song) +8, Knowledge (musicals) +8, Search +8, Climb +6, Craft (costumes) +6, Disguise +6
Artistic, Track, Skill Emphasis (Listen)
Skill Mastery (Entertain)