Attilla

[„Strejdo, ty jsi gay?“]
[„Ne, princezna.“]
- Kitkkata a Attilla

Attilla byl Wookiee z Rakhuuunu, největší odborník na muzikály a nejhorší průzkumník, jaký kdy kráčel po palubě Jolly Jedie. Měl hudební sluch, cit pro detail a barvy a rád zpíval, ale pobyt v přírodě pro něj byl velmi strestující záležitostí. Byl to strýc Kerripirr a Kitkkaty.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se kolem roku 70 BBY a i když si už relativně brzy uvědomil, že ho přitahují spíše ostatní chlapci než děvčata, snažil se udělat radost rodičům, kteří z něj chtěli mít ostříleného průzkumníka. Chodil do skauta a posbíral všechny bobříky, ale to jenom díky pomoci oddílového vedoucího, jinak byl fakt strašně nemožný. Na střední škole propadl muzikálům, které nejen poslouchal, ale podle kterých začal i šít kostýmy, a když pak stál před těžkým rozhodováním, kam dál, opět vesměs kvůli rodičům se stal průvodcem na jednom rakhuuunském safari. Byl v tom sice těžce podprůměrný, ale zájem o takový džob neměl skoro nikdo, a tak si jej udržel až do války klonů.

Občanská válka

Imperiální útlak se Rakhuuunu dlouho vyhýbal, a tak mohl dál pracovat na safari a později také často hlídal svoje dvě neteře. I on byl ale nakonec zotročen a převezen do Tábora 52 na Kashyyyku, kde byl přidělen k týmům otroků určených primárně k likvidaci. Naštěstí vydržel a tři týdny po zničení Hvězdy smrti ho zachránil kashyyycký odboj v čele s Šošonským králem, s nimiž se přesunul na základnu v mlhovině Tyyyn. Tam potkal nejen svoje neteře, ale taky pár chlupatých štramáků, a protože se všichni rozhodli přidat ke křupkovému odboji, šel taky.

Potenciália

I pro něj se na palubě nejspíš nějaké využití našlo. Ať už dělal cokoliv, balil při tom Sulacca, za což na něj byli nasraní jak Balmorra, tak sám Sulacco.

d20

Scout 5
Listen +12, Move Silently +10, Entertain (song) +8, Knowledge (musicals) +8, Search +8, Climb +6, Craft (costumes) +6, Disguise +6
Artistic, Track, Skill Emphasis (Listen)
Skill Mastery (Entertain)