Attahualpa

Attahualpa byl Wookiee z Kashyyyku, náčelník Ittummi a černá ovce rodu Chimalli.

Historie

Narodil se v roce 4391 BBY v Ittummi jako syn Chalcuchimy a wookijské šlechtičny. Legendy o tom, že je potomkem praotce Choccapica, mu už v dětství dost lezly na mozek, ale teprve později se ukázalo, že na náčelníka nemá zrovna vhodný charakter.
Na trůn usedl v roce 4374 BBY poté, co jeho otec padl v boji, a na Ittummi přišly těžké časy. Pro nízký věk za něj často vládla jeho mocichtivá babička Yzzma, což bylo ale paradoxně jenom dobře, protože sám Attahualpa by vládl ještě hůř. Rozhazoval absurdní množství peněz za zbytečnosti, chvástal se svým rodokmenem, jměním a vyspělostí osady a to, že ekonomika jde od smrti jeho otce do kytek, ho vůbec nezajímalo.
Vládl pouhých deset let, v roce 4364 BBY byl na lovu zajat Trandoshany a měl být prodán do otroctví, ale protože dost dlouho skuhral, že se může vykoupit sám, dostal příležitost. Naplnil svým zbývajícím zlatem menší domek a doufal, že ho pak nechají jít, ale nejen že to všechno shrábli a pak ho vyloženě z hecu zabili, ještě tím na své jméno uvalil takovou hanbu, že byl ještě o pár tisíciletí později používán jako špatný příklad malým chlupáčům.
Na trůnu ho vystřídal jeho mladší bratr Chack, který, ač teprve desetiletý, byl jako náčelník mnohem úspěšnější.

d20

Noble 6
Bluff +14, Appraise +10, Diplomacy +10, Intimidate +10, Knowledge (bureaucracy, politics) +8, Sense Motive +8, Climb +5, Gamble +5
Aristocrat's Honor, Trick, Influence, Political Pull, Infamy
Inspire Indifference