Atalir bin Hemzí

„…“
- Atalir bin Hemzí se zlobí

Atalir bin Hemzí byl k Síle citlivý nájemný vrah z Hallomarru, který pracoval pro hraběte Dooku a později posílil řady Inkvizice. Vypadal výrazně starší, než ve skutečnosti byl, měl šedivý plnovous a holou hlavu a nikdo ho nikdy neslyšel promluvit. Byl neskutečně tichý, uměl se skrývat ve stínech i před zraky pozorovatelů a docela mu šlo i skákání do sena, přičemž tím vším si kompenzoval fakt, že jeho schopnosti v Síle byly přinejmenším podprůměrné.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 49 BBY na planetě v Huttském prostoru a jeho dětství to značně poznamenalo. Pocházel sice z relativně váženého rodu tamních kněží jedné obskurní církve, ale rodiče mu někdy kolem desátého roku života odtáhli Zygerriáni na Sarinin a jemu po nich zbylo jenom příjmení.
Přežil ale v ulicích města dost dlouho na to, aby mohl narukovat do služby u Hutta Gromby a vydělat si nějaké peníze. Během služby také získal nějaké ty zkušenosti a začínal si všímat, že má občas podivné předtuchy a že mu víc než bouchačky a granáty vyhovují nože a vůbec věci, co se dají používat z pohodlí stínů. Po nocích se tedy začal plížit městem, bystřit si smysly a zocelovat reflexy, načež se někdy kolem bitvy o Naboo nabídl, že odstraní jednoho z Huttových agresivních odpůrců potichu, bez rámusu a bez zbytečného krveprolití. Nikdo nevěřil, že to dokáže, ale příležitost dostal, zaválel a čekala by ho jistě zářná kariéra nájemného vraha pro Hutty, kdyby ho krátce před začátkem války klonů nepotkal hrabě Dooku. Ten ho snadno přemluvil, ať se k nim přidá, naučil ho trochu pracovat se svým darem a dodal mu materiály na stavbu vlastního světelného meče, protože to bylo něco, po čem Atalir strašlivě toužil.
V roce 22 BBY byl poslán učit metody tichého zabíjení do enklávy Sev'rance Tann na Miu Leptonis IV, ale než tam doletěl, proběhla bitva na Geonosis a on měl najednou spoustu důležitější práce. Během klonových válek několikrát infiltroval nejrůznější republiková velitelství, odnesl odtamtud nezanedbatelné množství informací a cestou tiše, světelným mečem zabil nespočet klonů a důstojníků, to všechno aniž by jedinkrát promluvil.
Spíš než rozkaz 66 ho zaskočila smrt jeho pána a zaměstnavatele, ale naštěstí o něm Císař věděl, a tak mu brzy nabídl mnohem zajímavější záda k probodnutí.

Občanská válka

Atalir posílil řady inkvizice a účastnil se několika zátahů na přeživší Jedie nebo sympatizanty se starým režimem. Když se pak instituce rozdělila na několik sekcí, stal se jeho velitelem Ludo Mabiro z Lictoru Limbus, kam se také Atalir záhy přesunul. Dostal pohodlnou kajutu, nikdo si s ním nechtěl povídat a občas někam vyrazil vrazit červenou čepel do zad, bylo to prostě hrozně super. Hned v prvním roce působení se mu s kolegyní Valery podařilo zajmout jedijské eso Zippanandu, za což byli pochváleni před nastoupenou jednotkou bachařů.
Když pak počty Jediů v galaxii klesly a Císař rozhodl nedotovat již zbytečnou organizaci na jejich potírání, celá jejich sekce se rozhodla pokračovat v činnosti, protože měli na palubě několik zajímavých vězňů, které by nebylo vhodné vypustit mezi slušné občany galaxie, a protože Atalir poslal Císaři rukou psaný dopis, že bude jeho zájmy hájit dál, klidně bez platu.

Potenciália

S trochou štěstí umře, s hodně štěstím dřív, než někoho zabije jednou ranou ze zálohy.

d20

Scoundrel 2 / Soldier 4 / Dark Side Assassin 9
Hide +20, Move Silently +20, Balance +10, Bluff +10, Craft (lightsabers) +10, Escape Artist +10, Gather Information +10, Intimidate +10, Knowledge (Jedi lore) +10, Listen +10, Search +10, Spot +10, Tumble +10, Demolitions +8
Rugged, Stealthy, Track, Dodge, Combat Expertise, Skill Emphasis (Survival), Exotic Weapon Proficiency (lightsaber), Lightning Stealth, Guided Attack, Jedi Hunter
Advanced Preparations, Signature Weapon (lightsaber)
Tainted