Anya

Anya byla zbrojířka, nouzová zdravotnice povstalecké buňky kapitána Simbaccy a náhradní matka třetí Algernnon. Rozvážná a zručná flegmatička s pevnou rukou a nehezkou tváří, nicméně užitečnou sadou dovedností. Ačkoliv jí bylo teprve přes čtyřicet, často si dělala srandu z toho, že je z lidí na palubě Jolly Jedie nejstarší, a ostatní členy buňky považovala za rozjívené puberťáky, zejména ty, co měla tu čest léčit. Přezdívku Babča však měla vesměs ráda.

Historie

Narodila se roku 41 BBY na Nar Shaddaa do rodiny Stavose, mandalorianského obchodníka se zbraněmi, s nimiž se už jako malá naučila obstojně zacházet, ačkoliv plnohodnotného mandalorianského výcviku se jí pro jeho pokročilý věk nikdy nedostalo. Znala však nazpaměť některé mandalorianské pohádky. Rovněž ho často zastupovala, například když se u nich kvůli konzultacím ohledně pašovaných zbraní stavil Memectal nebo když u nich legální zbraně nakupovali Zir Meechi nebo Kastos Voka, kteří se tam od té doby vraceli relativně pravidelně. Podnik v civilizovanější části Vertical City brzy zdědila a vdala se za kováře Yohana, který sortiment krámku rozšířil o chladné zbraně a přiměl ji naučit se první pomoc. Když byl v roce 5 BBY nuceně zrekrutován Impériem a padl v boji, Anya prodala kovárnu i krámek a vyrazila hledat povstalce, ke kterým by se přidala. Spletitými cestami osudu se dostala do hledáčku Křupkového odboje a koncem téhož roku už bydlela na palubě stařičkého venatoru.
Krátce po zničení Hvězdy smrti doprovázela Neeru Neerix a Kody-Kanna Tonewyho na ples imperiální smetánky, který úspěšně infiltrovali a oba její kolegové tam padli do oka admirálce Engels. Anya však byla na vkus admirálky příliš stará, a tak se vrátila na loď, aby o průběhu mise informovala kapitána.
Krátce před akcí v Táboře 52 ji ve funkci zdravotnice nahradil IM-62, kterého našla Banana Brannigan při průzkumu jednoho z lodních skladišť. Zbrojířkou zůstala i nadále a snažila se pomáhat i při hromadném vyoperovávání ihnibičních čipů nové posádky, ale to obnášelo hlavně podávání nástrojů, protože sama o té technologii nic nevěděla. V následujících měsících se snažila zprovoznit co největší počet původních pušek ve zbrojnici a na Roccův podnět zkoušela vymyslet způsob, jak modifikovat jeho pušku na střílení magnetizovaných střel, nicméně se jí to ani po dlouhém snažení nepovedlo.
Koncem roku 0 ABY byla vyhodnocena jako nejvhodnější kandidátka na kojnou pro očekávanou třetí Algernnon de Bray a zatímco její matka trávila poslední týdny života na Kompostárně, Anya dostala několik injekcí hormonů, aby byla schopna novorozeně kojit. Do rukou ho dostala 25. 12. 0 ABY a okamžitě se svědomitě ujala nové role, se kterou jí pomáhal i zbytek posádky, zejména Cae a Neera s Noyou. V následujících měsících tak měla dost své práce a starost o zbraně ochotně přenechala Bazuce.

d20

Soldier 6 / Elite Trooper 2
Craft (blaster rifles) +12, Treat Injury +10, Tumble +8, Balance +7, Repair +6
Merchant Trader, Dodge, Point Blank Shot, Precise Shot, Weapon Focus (blaster rifle, blaster pistol), Rapid Shot, Steady, Weapon Specialization (blaster rifle)