Anya

Anya byla zbrojířka a z nouze zdravotnice povstalecké buňky kapitána Simbaccy. Rozvážná a zručná flegmatička s pevnou rukou a nehezkou tváří, nicméně užitečnou sadou dovedností. Ačkoliv jí bylo teprve přes čtyřicet, často si až do osvobození Tábora 52 a přívalu nových členů posádky dělala srandu z toho, že je na palubě Jolly Jedie nejstarší, a ostatní členy buňky považovala za rozjívené puberťáky, zejména ty, co měla tu čest léčit. Přezdívku Babča však měla vesměs ráda.

Historie

Narodila se roku 41 BBY na Nar Shaddaa do rodiny Stavose, mandalorianského obchodníka se zbraněmi, s nimiž se už jako malá naučila obstojně zacházet, ačkoliv plnohodnotného mandalorianského výcviku se jí pro jeho pokročilý věk nikdy nedostalo. Znala však nazpaměť některé mandalorianské pohádky. Rovněž ho často zastupovala, například když se u nich kvůli konzultacím ohledně pašovaných zbraní stavil Memectal nebo když u nich legální zbraně nakupovali Zir Meechi nebo Kastos Voka, kteří se tam od té doby vraceli relativně pravidelně. Podnik v civilizovanější části Vertical City brzy zdědila a vdala se za kováře Yohana, který sortiment krámku rozšířil o chladné zbraně a přiměl ji naučit se první pomoc. Když byl nuceně zrekrutován Impériem a padl v boji, Anya prodala kovárnu i krámek a přidala se k povstání.

  • Krátce po zničení Hvězdy smrti doprovázela Neeru Neerix a Kody-Kanna Tonewyho na ples imperiální smetánky, který úspěšně infiltrovali a oba její kolegové tam padli do oka admirálce Engels. Anya však byla na její vkus příliš stará, a tak se vrátila loď, aby o průběhu mise informovala kapitána.
  • Krátce před akcí v Táboře 52 ji ve funkci zdravotnice nahradil IM-62, kterého našla Banana Brannigan při průzkumu jednoho z lodních skladišť. Zbrojířkou zůstala i nadále.

d20

Soldier 6 / Elite Trooper 2
Craft (blaster rifles) +12, Treat Injury +10, Tumble +8, Balance +7, Repair +6
Merchant Trader, Dodge, Point Blank Shot, Precise Shot, Weapon Focus (blaster rifle, blaster pistol), Rapid Shot, Steady, Weapon Specialization (blaster rifle)