Alice

Alice byla Kushibanka pracující na Nar Shaddaa jako forenzní vyšetřovatelka u NSPD. Její specializací byla chemie. Byla vdaná, měla tři děti a několik vnoučat.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se roku 97 BBY a byla dlouholetou kamarádkou Bel Niose.
Když se roku 78 BBY k útvaru přidal Chlouppek, rozjeli společně akci na rozbití sítě narkomafií na pašeráckém měsíci. Kvůli tomu se s chlupáčem podílela na vytvoření Gerojovy krve. Pět procent z kreditů za tuto záhy velice oblíbenou drogu končilo na jejím účtě.
Po roce 75 BBY, kdy jejich operace skončila masakrem na čajovém dýchánku, měla již vyděláno na důchod, ale na rozdíl od chlupatého kolegy u NSPD zůstala ještě dlouhá léta.
Roku 72 BBY se viděla s Chlouppkem na pohřbu Bel Niose a poté se jejich kontakt přetrhl, ale na svatbu ji pozval a posílal jí pohled na Den života. Po nějaké době odešla z aktivní služby, ale nadále udržovala kontakt s NSPD jako konzultantka a rovněž působila jako instruktorka na policejní akademii.
Od třičtvrtěstoletin měla problémy s usínáním. Tento problém řešila opiovými kapkami, které si přimíchávala před spaním do kakaa

Občanská válka

Znovu se viděli také krátce po pádu Republiky, kdy se za ní Chlouppek stavil, aby zjistil, co ví nový režim na něj a jeho blízké. Impérium jí dost hýbalo žlučí, ale na Nar Shaddaa byla relativně daleko od jeho vlivu a mohla tedy v klidu hlídat vnoučata a pokračovat ve výuce kadetů.
Dne 22. 3. 0 ABY se u ní v kabinetě objevil Chlouppek a ona mu pomohla s vytvořením podobizen nějakých lidí, které měl v hlavě už od pouti na Mygeetu. Strávil u ní doma tři dny, kde dohnali těch dvacet let, co se neviděli, a poté se s ní rozloučil, neb měl planetu na zachránění.

npc