Algernnon de Bray III

Algernnon de Bray, třetí svého jména, byla potomek Algernnon de Bray, druhé svého jména, genetická pokračovatelka dynastie de Bray. Jejím otcem byl Sien, ale kandidátů na tento post bylo více, mezi nimi hlavně Algernon de Bray, kapitán Harko a dle některých tvrzení matky i sám Císař. Po dědečkovi podědila předpoklady pro dlouhověkost a talent na vytváření iluzí.

Historie

Byla počata v Algernnoniných komnatách na Dominatrix ještě v době, kdy loď hlídkovala na oběžné dráze Miu Leptonis IV, a kataklyzma na Karafutu přežila jen proto, že se Kody-Kann Tonewy a Demonbacca na poslední chvíli rozhodli její matku ušetřit a dát nenarozenému zplozenci pekel šanci.
Třetí Algernnon se narodila na Štědrý den roku 0 ABY na Kompostárně v Nirgorově asteroidovém pásu a svědkem jejího příchodu na svět byl i Champbacca se zlatem, kadidlem, myrhou, jehož pompézní přístup od ní odehnal sudičky.1 Krátce nato byla její matka utracena smrtelnou dávkou azuritu a třetí Algernnon byla svěřena do péče Anyi z povstalecké buňky na Jolly Jediovi, přičemž se celá posádka měla zasadit o to, aby z ní nevyrostlo absolutní zlo.