Adda

Adda byla fenka kashyyyckého prasovlka, která se stala mazlíčkem wookijské gladiátorky Fidorkky. Měla sestru Barrbuchu.

Vzhled

Měla hnědou srst a černé linky kolem očí. Měla kolem šedesáti tří kil a kdyby se postavila na zadní a položila Chlouppkovi packy na ramena, koukala by mu přímo do očí. U Fidorkky se jí to ovšem nedařilo.

Povaha

Adda byla autistické torpédo, které bylo mírně odměřené a bezohledné, což jí ale každý odpouštěl, protože to dokázala roztomile podat. Svou náklonnost a lásku naplno projevovala olizováním a okusováním kotníků a obličeje. Byla věrná a někdy trochu blbá, ale byla neuvěřitelně vytrvalá a jela na 150 % do absolutního vyčerpání. Měla svou hlavu a povely si vykládala, jak se jí to hodilo. Neznamenalo to ale, že by byla neposlušná a nezvladatelná. Její pohled byl díky černým linkám magický a když se chtěla mazlit, uměla si o to šťoucháním čumáku říct a celkově byla kouzelná, na víc jak půlmetrákového vlka. Milovala běhání, čmuchání a házení míčku.

Historie

Narodila se dne 6. 7. 1 BBY se sestrou Barrbuchou a hned jako mládě je z hnízda ukradli Trandoshani, kteří je chtěli prodat zájemcům na trhu s exotickými zvířaty. Při zastávce na Nar Shaddaa si ji vyhlédl bohatý obchodník jako štěně pro svou dcerku a oddělil ji od sestry. Pro Adélku tak začaly krušné časy. Neustále pomočování a neschopnost adaptovat se vyústily v to, že se jí kupec po roce trápení zbavil.
Koupil ji Hutt Somro s tím, že se ji pokusí vycvičit do soubojů v aréně. Naštěstí pro ni si jí dne 5. 8. 0 ABY, při prohlídce arény, všimla Fidorkka, která ji od Somra získala jako trofej za vyhraný zápas. Adélka se tak dostala do skladiště Mamutomutů, kde si ji Mandaloriani hned oblíbili a zatímco její nová panička trajdala po Okamaru, tak se o ni starali. Po navrácení paničky začalo jejich sbližování a pomočování brzy odešlo. Protože byla operace Trebuchet v plném proudu a na Addu pak neměla Fidorkka moc času, nechala ji po Deekovi dopravit do Kančího hnízda.
S paničkou se tam shledala krátce před odletem ke Gamorru a než se vrátila, tak tam věrně čekala. Když se Fidorkka vrátila, kousla ji do brady a štěkotem jí vynadala, že byla tak dlouho pryč. V říjnu letěla na Jolly Jediho, kde se potkala se svou ségrou Barrbuchou. Chvíli na ni vrkala, ale pak v ní poznala sourozence a láskyplně jí vyčistila uši. V půlce měsíce ji pak vzala panička i se ségrou a Chlouppkem na Kompostárnu, kde spolu byli dva týdny. V listopadu letěla se ségrou a Chlouppkem na Oarlig, protože panička zůstávala kvůli výcviku, a na Oarligu celý měsíc pobíhala s Barrbuchou v bažinách a domů tahaly ulovené kance, kteří škodili Barnabášovi v zahradě.
Na konci listopadu se vrátila na Jolly Jedie, oběhla celou loď a než se nadála, letěla na Kashyyyk. Předtím se ale stavila v mlhovině Tyyyn, kde se poznala s členy kashyyyckého odboje a skamarádila se s Juráškem. Následně letěla s páníčkem a i paničkou konečně na planetu, kde strávila dva týdny v přírodě a ke konci se už docela těšila na postel. Druhou půlku prosince strávila na Kompostárně. Pak s pánem letěli zpět na Oarlig. Tam byli celý leden roku 1 ABY a až v únoru se přesunuli na Nar Shaddaa, kde byli s Mamutomuty, Roniem a Emily. Ke konci března se vrátili na Jolly Jedie a byla i na svatbě Simbaccy a Merumeccu. Plíživě lovila zbytky ze stolu a po hostině měla slušné větry.
Dne 13. 4. 1 ABY vycítila, že Fidorkka je nějaká rozmrzelá, a i když chtěla, pryč s ní letět nesměla. Několik minut za ní kňučela v hangáru, ale pak si šla po svém. Do hangáru se ale vracela co hodinu a kontrolovala, jestli už se nevrátila ona nebo aspoň Chlouppek, který odletěl taky.

d20

predator 2
Hide +7, Climb +6, Spot +6, Survival +6, Bluff +5, Diplomacy +5, Move Silently +5
Track, Endurance, Persuasive