Adda

Adda byla fenka kashyyyckého prasovlka, která se stala mazlíčkem wookijské gladiátorky Fidorkky. Měla sestru Barrbuchu.

Vzhled

Měla hnědou srst a černé linky kolem očí. Měla kolem šedesáti tří kil a kdyby se postavila na zadní a položila Chlouppkovi packy na ramena, koukala by mu přímo do očí. U Fidorkky se jí to ovšem nedařilo.

Povaha

Adda byla autistické torpédo, které bylo mírně odměřené a bezohledné, což jí ale každý odpouštěl, protože to dokázala roztomile podat. Svou náklonnost a lásku naplno projevovala olizováním a okusováním kotníků a obličeje. Byla věrná a někdy trochu blbá, ale byla neuvěřitelně vytrvalá a jela na 150% do absolutního vyčerpání. Měla svou hlavu a povely si vykládala, jak se jí to hodilo. Neznamenalo to ale, že by byla neposlušná a nezvladatelná. Její pohled byl díky černým linkám magický a když se chtěla mazlit, uměla si o to šťoucháním čumáku říct a celkově byla kouzelná, na víc jak půlmetrákového vlka. Milovala běhání, čmuchání a házení míčku.

Historie

Narodila se dne 6. 7. 1 BBY se sestrou Barrbuchou a hned jako mládě je z hnízda ukradli Trandoshani, kteří je chtěli prodat zájemcům na trhu s exotickými zvířaty. Při zastávce na Nar Shaddaa si ji vyhlédl bohaný obchodník jako štěně pro svou dcerku a oddělil ji od sestry. Pro Adélku tak začaly krušné časy. Neustále pomočování a neschopnost adaptovat se vyústily v to, že se jí kupec po roce trápení zbavil.
Koupil ji Hutt Somro s tím, že se ji pokusí vycvičit do soubojů v aréně. Naštěstí pro ni si jí dne 5. 8. 0 ABY, při prohlídce arény, všimla Fidorkka a ta ji od Somra získala jako trofej za vyhraný zápas. Adélka se tak dostala do skladiště Mamutomutů, kde si ji Mandaloriani hned oblíbili a zatímco její nová panička trajdala po Okamaru, tak se o ni starali. Po navrácení paničky začalo jejich sbližování a pomočování brzy odešlo.